Projekt inovovaného systému zahraničního odbytu ve firmě Kazeto s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Malíková, Lada
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T18:41:41Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T18:41:41Z |
|
dc.date.issued |
2007-08-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4447
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce pojednává o zahraničním odbytu firmy Kazeto s.r.o. V teoretické části je obecně nastíněna oblast péče o klíčové zákazníky a problematika za-hraničního obchodu spolu s rozborem marketingu a marketingového mixu. Praktická část obsahuje analýzy jednotlivých aspektů zahraničního odbytu ve firmě Kazeto a dále je vypracován projekt na optimalizaci zahraničního odbytu firmy. Detailně jsou představeny 2 dílčí projekty - účast na zahraničním veletrhu a příjem nového pracovníka, oba s časovou i nákladovou analýzou. |
cs |
dc.format |
87 s., 17 s.obr.příloh |
cs |
dc.format.extent |
900502 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
zahraniční obchod
|
cs |
dc.subject |
klíčový zákazník
|
cs |
dc.subject |
zahraniční veletrh
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
foreign trade
|
en |
dc.subject |
Key Account
|
en |
dc.subject |
international fair
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.title |
Projekt inovovaného systému zahraničního odbytu ve firmě Kazeto s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of innovated system of foreign trade in company Kazeto |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hobza, Vladimír |
|
dc.date.accepted |
2007-09-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis describes foreign trade in company Kazeto s.r.o. Theoretical part contains general description of Key Account Management and foreign trade with focus on marketing and marketing mix. Practical part consists of analyses of particular aspects of foreing trade in company Kazeto. The project of foreing trade optimalization in this company is prepared. 2 partial projects - international fair exhibition and engaging new sales representative are described in detail together with its time and cost analyses. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
6129
|
|
dc.date.assigned |
2007-07-10 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account