Názory učitelů na podpůrná opatření ve vztahu ke vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Názory učitelů na podpůrná opatření ve vztahu ke vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petr Šafránková, Anna
dc.contributor.author Trčková, Klára
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:42Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:42Z
dc.date.issued 2018-11-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44382
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá názory učitelů na podpůrná opatření ve vztahu ke vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků. Sociálně znevýhodněného žáka jsme si specifikovali na Romského žáka. Tato problematika se prolíná s inkluzivním vzděláním. Práce chce poukázat na využívání nejčastějších podpůrných opatření v kontextu vzdělávání Romských žáků. Cílem teoretické části je vymezit sociálně znevýhodněného žáka v kontextu vzdělávání a specifika ve vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků. Dále se v teoretické části zaměříme na podpůrná opatření. Praktická část se zaměřuje na názory učitel na podpůrná opatření. Cílem je zjistit, jaký je názor učitelů na podpůrná opatření ve vztahu ke vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků.
dc.format 60
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociálně znevýhodněný žák cs
dc.subject romský žák cs
dc.subject podpůrná opatření cs
dc.subject vzdělání cs
dc.subject socially disadvantaged pupil en
dc.subject Roma pupil en
dc.subject supportive measures en
dc.subject education en
dc.title Názory učitelů na podpůrná opatření ve vztahu ke vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků
dc.title.alternative Teachers' Views on Support Measures in Relation to the Education of Socially Disadvantaged Pupils
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Iva
dc.date.accepted 2019-05-29
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with teachers' opinions on supportive measures in relation to edu-cation of socially disadvantaged pupils. We specified a socially disadvantaged pupil for a Roma pupil. This issue is intertwined with inclusive education. The thesis aims to point out the use of the most frequent support measures in the context of the education of Roma pupils. The aim of the theoretical part is to define a socially disadvantaged pupil in the con-text of education and specifics in the education of socially disadvantaged pupils. Further-more, the theoretical part will focus on support measures. The practical part focuses on tea-cher's views on supportive measures. The aim is to find out what is the opinion of teachers on supportive measures in relation to the education of socially disadvantaged pupils.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 51466
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-26
local.subject děti se sociálním znevýhodněním cs
local.subject podpůrná opatření (vzdělávání) cs
local.subject children with social disadvantage en
local.subject supportive measures (education) en


Files in this item

Files Size Format View Description
trčková_2019_dp.pdf 2.616Mb PDF View/Open None
trčková_2019_op.docx 20.56Kb Unknown View/Open None
trčková_2019_vp.docx 20.61Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account