Závislost dětí mladšího školního věku na moderních technologiích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Závislost dětí mladšího školního věku na moderních technologiích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Venterová, Lenka
dc.contributor.author Štohl, Radek
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:42Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:42Z
dc.date.issued 2018-11-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44378
dc.description.abstract Bakalářská práce nás zavádí do problematiky závislosti dětí mladšího školního věku na moderních technologiích. A to z pohledu učitelů, kteří vzdělávají určenou věkovou kategorii od šesti do jedenácti let. V teoretické části se zabýváme čtyřmi kapitolami, konkrétně se jedná o vymezení závislosti, moderních technologií, dětí mladšího školního věku a volném čase. V praktické části posléze přejdeme na kvalitativní výzkum, pomocí kterého budeme zjišťovat dostupné výsledky.
dc.format 55
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Závislost cs
dc.subject děti mladšího školního věku cs
dc.subject moderní technologie cs
dc.subject volný čas cs
dc.subject učitelé cs
dc.subject Addiction en
dc.subject younger school-age children en
dc.subject modern technology en
dc.subject leisure time en
dc.subject teachers en
dc.title Závislost dětí mladšího školního věku na moderních technologiích
dc.title.alternative Addiction of Young School Children to Modern Technology
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Iva
dc.date.accepted 2019-05-29
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis introduces us to the younger school-age children's modern technologies addiction issue - from perspective of teachers, who teach the designated group of children (ages 6-11). In the theoretical part we deal with four chapters. Namely the definition of addiction, modern technologies, children of younger school age and leisure time. In the practical part, we will then focus on qualitative research to find out the available results.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 51458
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-04-26
local.subject vliv médií cs
local.subject ICT - informační a komunikační technologie cs
local.subject závislost na internetu cs
local.subject media influence en
local.subject information and communication technology en
local.subject netholism en


Files in this item

Files Size Format View Description
štohl_2019_dp.pdf 1.161Mb PDF View/Open None
štohl_2019_op.docx 19.91Kb Unknown View/Open None
štohl_2019_vp.docx 17.74Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account