dc.contributor.advisor |
Staňková, Iva
|
|
dc.contributor.author |
Rumanová, Věra
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:42Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:42Z |
|
dc.date.issued |
2018-11-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44370
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá využitím volnočasových aktivit romských dětí, které sloužím jako prostředek prevence problémů v chování. První kapitoly popisují Romy, děti, výchovu, vzdělání a vztahu ke škole. Druhá kapitola pohlíží již na volnočasové aktivity, volný čas jeho prevenci a funkci. Praktická část zahrnuje výsledky kvantitativního výzkumu. Zvolené metody sběru dat formou dotazníkového šetření. |
|
dc.format |
61 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Volný čas
|
cs |
dc.subject |
romská rodina
|
cs |
dc.subject |
vztah ke škole
|
cs |
dc.subject |
problémy v chování
|
cs |
dc.subject |
aktivní
|
cs |
dc.subject |
pasivní volný čas
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
Leisure time
|
en |
dc.subject |
Roma family
|
en |
dc.subject |
relationship to school
|
en |
dc.subject |
behavioral problems
|
en |
dc.subject |
active and passive leisure time
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.title |
Využití volnočasových aktivit romských dětí jako prostředek prevence problémů v chování |
|
dc.title.alternative |
Use of Leisure Activities of Romany Children as a Means of Preventing Problems in Behavior |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Venterová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2019-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the use of leisure time activities of Roma chlidren, which serve as a means of preventing behavioral problems. The firtst chapters describe the Roma, children, upbringing, education, and relationship to school. The second chapter looks at leisure activities, free time, its prevention and function. The practical part includes the results of quantitative research. Selected methods of data collection by questionnaire survey. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
51448
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2019-04-26 |
|
local.subject |
romské děti
|
cs |
local.subject |
volnočasové aktivity
|
cs |
local.subject |
prevence sociálně patologických jevů
|
cs |
local.subject |
Romani children
|
en |
local.subject |
leisure time activities
|
en |
local.subject |
pathological social phenomena prevention
|
en |