Formální prostředky ve videoklipech Paulieho Garanda

DSpace Repository

Language: English čeština 

Formální prostředky ve videoklipech Paulieho Garanda

Show simple item record

dc.contributor.advisor Nemeškal, Libor
dc.contributor.author Trögler, Daniel
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:41Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:41Z
dc.date.issued 2019-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44346
dc.description.abstract Práce se zabývá formálními prostředky používanými ve videoklipech Paulieho Garanda. První část se věnuje charakteristice videoklipu, rozděluje ho a na příkladech demonstruje zažité konvence. V části analytické je tvorba Paulieho videoklipů rozdělena do pěti kategorií na základě jejich typo-logické podobnosti. V každé kategorii je stanoveno několik zástupců, u kterých jsou analyzovány jejich užité formální prostředky. Práce dále zkoumá, na čem si Paulie ve svých klipech zakládá a čím je ovlivněn. Jsou zde zahrnuty témata vlivu zahraničních interpretů, technologie a také prostředí, ve kterém Paulie vyrůstal. Skrze analýzu sleduje i profesní vývoj a přístup k tvorbě. Interpret poskytl rozhovor, ve kterém odpovídá na pracovní téze, které byly vytýčeny.
dc.format 43 s. (47 759 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hudební klip cs
dc.subject videoklip cs
dc.subject Paulie Garand cs
dc.subject Pavel Harant cs
dc.subject Liberec cs
dc.subject music video en
dc.subject Paulie Garand en
dc.subject Pavel Harant en
dc.subject Liberec en
dc.title Formální prostředky ve videoklipech Paulieho Garanda
dc.title.alternative 1. Theoretical Part: Film Language in Czech Rap Music Videos From 2010 to 2018 2. Practical Part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works, Length at Least 10 Mins, Editing
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Krcha, Daniel
dc.contributor.referee Peml, Jan
dc.date.accepted 2019-06-06
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the instruments used in the music videos by Paulie Garand. The first part focuses on the characteristics of the music video, it categorises it and shows the established conventions through examples. In the analytical section, Paulie's music videos are divided into five categories according to their typological similarities. Each category has got a few examples where the formal instruments are analysed. The work then examines what is important for Paulie in his music videos and what influences him. What is involved here are the influences of foreign artists, technologies and also the place where Paulie grew up. The work also deals with his professional development and his approach to his work. The artist gave an interview in which he answers a few questions related to the topic of the thesis.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.thesis.degree-discipline Audiovizuální tvorba - Střihová skladba cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovisual Arts - Film Editing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 51410
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-05-06


Files in this item

Files Size Format View Description
trögler_2019_dp.pdf 3.452Mb PDF View/Open None
trögler_2019_op.pdf 241.1Kb PDF View/Open None
trögler_2019_vp.pdf 124.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account