Koncepty práce s publikem jako součást distribuční strategie krátkometrážních studentských filmů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bednařík, Pavel
|
|
dc.contributor.advisor |
Mayer, Viktor
|
|
dc.contributor.author |
Babuková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:40Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:40Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44335
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá tématem tvorby distribuční strategie krátkometrážních studentských filmů s implementací nových konceptů práce s publikem. První část práce vysvětluje základní pojmy z oblasti krátkometrážních studentských filmů, distribuce filmů, distribuční strategie a práce s publikem. Ve druhé části je na příkladu vlastní případové studie rozebráno, jakým způsobem je či není možné pracovat na distribuční strategii studentského filmu s uplatněním práce s publikem. Primárním účelem této práce je přiblížení možností nových konceptů procesu tvorby distribuční strategie studentům filmových škol a nejen jim. |
|
dc.format |
45 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Krátkometrážní studentský film
|
cs |
dc.subject |
distribuce krátkých filmů
|
cs |
dc.subject |
distribuční strategie
|
cs |
dc.subject |
distribuční kanál
|
cs |
dc.subject |
práce s publikem
|
cs |
dc.subject |
Short sutdent film
|
en |
dc.subject |
short movie distribution
|
en |
dc.subject |
distribution strategy
|
en |
dc.subject |
distribution channel
|
en |
dc.subject |
audience development
|
en |
dc.title |
Koncepty práce s publikem jako součást distribuční strategie krátkometrážních studentských filmů |
|
dc.title.alternative |
1. The theoretical part: The Concepts of Audience Development as a Part of the Short Srudent Film's Distribution Strategy 2. Practical Part: Audiovisual work or thematic Set of Audiovisual Works, Length of at Least 10 Mins, Production |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Konečný, Lubomír |
|
dc.contributor.referee |
Šimon, Tomaš |
|
dc.date.accepted |
2019-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelors thesis is focused on designing distribution strategies for short student films with implementation of new concepts of audience development. First part of this thesis explains basic terms from the field of short student films, movie distribution, distribution strategies and audience development. The second part contains an analysis of original case study in which possibility of tailoring distribution strategies based on the work with audience is considered. The primary goal of this thesis is presenting the possibilities of new concepts for creation of distribution strategies to students of movie schools and others. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Produkce |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Film Production |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
51398
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-05-07 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account