dc.contributor.advisor |
Janíková, Jana
|
|
dc.contributor.advisor |
Šmíd, Jakub
|
|
dc.contributor.author |
Šnajder, Rudolf
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:40Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:40Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44327
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná práce si klade za cíl prozkoumat způsob, rozsah a kvalitu, jakými se vybrané moderní (progresivní) světové scénáristické postupy promítají do české filmové tvorby. Práce ověřuje, tezi, dle které se soudobá česká scenáristika progresivním scénáristickým postupům příliš nevěnuje, a pokud již některé přebírá, činí tak spíše intuitivně, bez důrazu na funkční důvody užití dané formy. Je přejímána forma a vytrácí se důvodnost a účel takového užití. Pokud už jsou uvedené moderní formy v českém prostředí používány funkčním způsobem, jde zpravidla o několik konkrétních jedinců či projektů, které se spíše "vymykají" obecně převládajícímu trendu. |
|
dc.format |
41 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
scenáristika
|
cs |
dc.subject |
paralelní narace
|
cs |
dc.subject |
mozaika
|
cs |
dc.subject |
příběhy se skupinovým hrdinou
|
cs |
dc.subject |
příběhy dvojí cesty
|
cs |
dc.subject |
screenwriting
|
en |
dc.subject |
parallel narrative
|
en |
dc.subject |
tandem narrative
|
en |
dc.subject |
multiple protagonist narrative
|
en |
dc.subject |
double journeys narratives
|
en |
dc.title |
Vybrané moderní scénáristické postupy a jejich reflexe v dílech české polistopadové kinematografie |
|
dc.title.alternative |
1. Theoretical Part: The Overview of a Modern Screenwriting Methods and Their Reflection in the Czech Cinematography After Year 1989. 2. Practical Part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works, Length at Least 10 Mins, Directing |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Slavíková, Hana |
|
dc.date.accepted |
2019-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis aims to examine methods, scope and quality, by which the contemporary Czech filmmakers reflect modern (progressive) world´s screenwriting methods. It shall furthermore verify the thesis, according which the contemporary Czech screenwriters mostly leave aside these modern screenwriting methods. In cases these methods are being adopted, this is more in an intuitive way, with low regards to its purposes and function. Often the form is being adopted while the reason and purpose of its usage is omitted. In cases in which these modern methods are being adopted purposefully, it is often due to a concrete individuals (authors) or concrete projects, rather than a generally prevailing trend. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Režie a scenáristika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Directing and Screenwriting |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
51390
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-05-07 |
|