Důvody preference volby alternativního nebo tradičního vzdělávání pohledem rodičů dětí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Důvody preference volby alternativního nebo tradičního vzdělávání pohledem rodičů dětí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Iva
dc.contributor.author Němcová, Jana
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:40Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:40Z
dc.date.issued 2018-11-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44323
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou důvody preference tradičního nebo alternativního vzdělávání pohledem rodičů dětí. Teoretická část bakalářské práce se zabývá teoretickými východisky v oblasti výchovy, vzdělávání, charakterizuje alternativní a tradiční vzdělávání, dále pak inovací ve vzdělávání a srovnání tradičních a alternativních škol. Empirická část je zaměřena na zjišťování důvodů, proč rodiče volí pro své děti daný typ vzdělávání. Data byly zjišťovány prostřednictvím elektronického dotazníku.
dc.format 56 s. (47 221 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject výchova cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject tradiční vzdělávání cs
dc.subject inovace cs
dc.subject alternativní vzdělávání cs
dc.subject education en
dc.subject alternative education en
dc.subject traditional education en
dc.subject innovation en
dc.title Důvody preference volby alternativního nebo tradičního vzdělávání pohledem rodičů dětí
dc.title.alternative Reasons for Choosing Alternative or Traditional Education from the Point of View of Parents
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Venterová, Lenka
dc.date.accepted 2019-05-28
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the reasons of preference of traditional or alternative education by the view of parents of children. The theoretical part of my bachelor thesis deals with theoretical starting points in the field of education, education, characterizes alternative and traditional education, then innovations in education and comparison of traditional and alternative schools. The empirical part focuses on the reasons why parents choose the type of education for their children. Data were collected through an electronic questionnaire.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 51386
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2019-04-26
local.subject alternativní výuka cs
local.subject alternativní školy cs
local.subject alternative schools en


Files in this item

Files Size Format View Description
němcová_2019_dp.pdf 2.094Mb PDF View/Open None
němcová_2019_op.docx 17.37Kb Unknown View/Open None
němcová_2019_vp.docx 17.93Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account