Důvody preference volby alternativního nebo tradičního vzdělávání pohledem rodičů dětí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Iva
|
|
dc.contributor.author |
Němcová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:40Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:40Z |
|
dc.date.issued |
2018-11-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44323
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou důvody preference tradičního nebo alternativního vzdělávání pohledem rodičů dětí. Teoretická část bakalářské práce se zabývá teoretickými východisky v oblasti výchovy, vzdělávání, charakterizuje alternativní a tradiční vzdělávání, dále pak inovací ve vzdělávání a srovnání tradičních a alternativních škol. Empirická část je zaměřena na zjišťování důvodů, proč rodiče volí pro své děti daný typ vzdělávání. Data byly zjišťovány prostřednictvím elektronického dotazníku. |
|
dc.format |
56 s. (47 221 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
tradiční vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
inovace
|
cs |
dc.subject |
alternativní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
alternative education
|
en |
dc.subject |
traditional education
|
en |
dc.subject |
innovation
|
en |
dc.title |
Důvody preference volby alternativního nebo tradičního vzdělávání pohledem rodičů dětí |
|
dc.title.alternative |
Reasons for Choosing Alternative or Traditional Education from the Point of View of Parents |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Venterová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2019-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the reasons of preference of traditional or alternative education by the view of parents of children. The theoretical part of my bachelor thesis deals with theoretical starting points in the field of education, education, characterizes alternative and traditional education, then innovations in education and comparison of traditional and alternative schools. The empirical part focuses on the reasons why parents choose the type of education for their children. Data were collected through an electronic questionnaire. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
51386
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2019-04-26 |
|
local.subject |
alternativní výuka
|
cs |
local.subject |
alternativní školy
|
cs |
local.subject |
alternative schools
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account