dc.contributor.advisor |
Michael, Emannuel
|
|
dc.contributor.author |
Roupa, Patrik
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T18:36:07Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T18:36:07Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4431
|
|
dc.description.abstract |
Má bakalářská práce je soustředěna na komunikaci a komunikační mix společnosti Teilo Engineering Ltd. a návrhy pro jeho zlepšení. V první teoretické části mé bakalářské práce jsem popsal základní poznatky k tomuto tématu. Začal jsem komunikací, následovanou komunikačním mixem a jeho nástroji, poté jsem pokračoval s popisem SWOT analýzy a popisem marketingového výzkumu. V druhé, praktické části jsem představil společnost a zanalyzoval její komunikační mix, poté jsem aplikoval SWOT analýzu a dotazníkové šetření zaměřené na spokojenost zákazníků. Na konci projektu jsem se pokusil navrhnout vhodná řešení, založená na objevených poznatcích, které zlepší komunikační mix společ-nosti. |
cs |
dc.format |
64 s. |
cs |
dc.format.extent |
2497163 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikace
|
cs |
dc.subject |
Komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
Reklama
|
cs |
dc.subject |
Podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
Osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
Přímý marketing
|
cs |
dc.subject |
Public relations
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
Communication
|
en |
dc.subject |
Communication mix
|
en |
dc.subject |
Advertising
|
en |
dc.subject |
Sales promotion
|
en |
dc.subject |
Personal selling
|
en |
dc.subject |
Direct marketing
|
en |
dc.subject |
Public Relations
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.subject |
Questionnaire investigation
|
en |
dc.title |
Communication mix analysis focused on customer's satisfaction Teilo Engineering Ltd. |
cs |
dc.title.alternative |
Communication mix analysis focused on customer's satisfaction Teilo Engineering Ltd. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2007-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
My bachelor's thesis is focused on communication and communication mix of Teilo Engi-neering Ltd. and suggestions for its improvement. At first I described theoretical problems to this theme. I started with communication, followed by communication mix and its tools, than I continued with situation analysis and marketing research. In the second, analytical part, I introduced company and analyzed the communication mix in the company, than I implemented SWOT analysis and a questionnaire investigation focused on customer's sat-isfaction. At the end of thesis I suggested fitting recommendations, based on discovered findings, which will improve communication mix. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
6961
|
|
dc.date.assigned |
2007-02-27 |
|
utb.result.grade |
B |
|