Moderní technologie a sociální sítě v životě vysokoškolských studentů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šalenová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Loučková, Sabina
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:39Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:39Z |
|
dc.date.issued |
2018-11-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44313
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá vztahem studentů vysokých škol k používání moderních technologií a vlivem těchto technologií na tyto studenty. Práce jako taková se dělí na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části práce jsou vymezeny základní teoretické poznatky vztahující se k moderním technologiím, i studentům samotným. Praktická část obsahuje vyhodnocení anonymního dotazníkového šetření, které bylo mezi studenty provedeno a zjišťuje jejich vztah k moderním technologiím a sociálním sítím. |
|
dc.format |
76 s. (97 489 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Moderní technologie
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
student
|
cs |
dc.subject |
vysoká škola
|
cs |
dc.subject |
netolismus
|
cs |
dc.subject |
sociální pedagogika
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
Modern technologies
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
student
|
en |
dc.subject |
university
|
en |
dc.subject |
netolism
|
en |
dc.subject |
social pedagogy
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.title |
Moderní technologie a sociální sítě v životě vysokoškolských studentů |
|
dc.title.alternative |
Modern Technologies and Social Medias in Lives of University Students |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Včelařová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2019-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on the relationship of university students towards the usage of modern technologies and the influence of these technologies on students. The thesis itself is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, basic theoretical findings concerning modern technologies, as well as students themselves, are laid out. The practical part contains an evaluation of an anonymous questionnaire, which has been carried out among students and that ascertains their relationship with modern technologies and social networks. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
51374
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-25 |
|
local.subject |
informační a komunikační technologie ve vzdělávání
|
cs |
local.subject |
vysokoškolští studenti
|
cs |
local.subject |
information and communication technologies in education
|
en |
local.subject |
college students
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account