Čtení dětských knih jako důležitý socializační činitel
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Venterová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Krištůfková, Linda
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:39Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:39Z |
|
dc.date.issued |
2018-11-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44311
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku dětského čtenářství v souvislosti se socializací a sociální pedagogikou a je zaměřena zejména na výchovu a výchovné prvky objevující se v dětské literatuře. Teoretická část je věnována ukotvení tématu. Jsou zde vymezeny pojmy jako socializace v kontextu sociální pedagogiky, vývojová psychologie, čtenářská gramotnost a výchova. A praktická část představuje kvalitativní šetření, které je realizováno pomocí polostrukturovaného rozhovoru. Získaná data se zaměřují na zjištění, zda jsou žáci navštěvující II. stupeň ovlivňování výchovným podtextem v literatuře. K analyzování dat jsme použili techniku otevřeného kódování. |
|
dc.format |
76 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
čtenářská gramotnost
|
cs |
dc.subject |
puberta
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
readers literacy
|
en |
dc.subject |
puberty
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
quality research
|
en |
dc.title |
Čtení dětských knih jako důležitý socializační činitel |
|
dc.title.alternative |
Children's Books Reading as Factor of Socialisation |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šalenová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2019-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on the issue of children's reading in connection with socialization and social pedagogy and it deals mainly on educational elements appearing in children's literature. The theoretical part is devoted to anchoring the topic. There are defined terms such as socialization in the context of social pedagogy, developmental psychology, reading literacy and education. And the practical part presents a qualitative survey, which is realized by means of semi-structured interview. The data collected focuses on determining whether pupils who are attending primary school degree of influencing by the educational context in literature. We used the open coding technique to analyze the data. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
51371
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2019-04-26 |
|
local.subject |
pubescenti
|
cs |
local.subject |
dětská literatura
|
cs |
local.subject |
literatura pro děti a mládež
|
cs |
local.subject |
pubescents
|
en |
local.subject |
children’s literature
|
en |
local.subject |
children’s and juvenile literature
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account