dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Strnad, Zdeněk
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T12:16:14Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T12:16:14Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/442
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce si klade za cíl zpracovat příkladovou studii street promotion v rámci klasické korporace. Studie se zabývá veškerými standardními fázemi projektu či programu street promotion, fází iniciace, přípravy, realizace a vyhodnocení. Cílem práce je prokázat pracov-ní hypotézu, že street promotion je komplexním marketingovým nástrojem, který lze v moderní korporaci účelně využít pro propagaci image společnosti a také jako jeden z prodejních nástrojů. Studie si všímá specifických charakteristik street promotion a srovná-ní s ostatními BTL aktivitami, a uvádí praktické příklady využití street promotion jakožto nástroje prodeje i propagace. |
cs |
dc.format |
46 s., 3 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1241077 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
street promotion
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
korporace
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
program
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
promotéři
|
cs |
dc.subject |
BTL
|
cs |
dc.subject |
guerilla marketing
|
cs |
dc.subject |
street promotion
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
corporation
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
programme
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
promoters
|
en |
dc.subject |
BTL
|
en |
dc.subject |
guerilla marketing
|
en |
dc.title |
Street promotion jako nástroj prodeje i propagace |
cs |
dc.title.alternative |
Street promotion as a sales tool and image booster |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2006-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work aims to create a case study of street promotion within the framework of classical corporation. The study addresses all standard phases of street promotion project or pro-gramme, i.e. initiation, preparation, realisation and evaluation. The goal of this work is to verify the basic hypothesis, that street promotion is a complex marketing tool, which can be functionally utilized within modern corporation for image promotion and also one of hard-sell tools. The study deals with specific characteristics of street promotion and tries to com-pare them with other BTL activities, and also shows practical examples of using street pro-motion as a promotional and hardsell tool. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2817
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
C |
|