Marketingové komunikace hudebního festivalu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingové komunikace hudebního festivalu |
Author: |
Vytlačil, Petr
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Práce se v teoretické části zabývá marketingovými komunikacemi hudebních festivalů obecně. Ukazuje opatření, postupy a prostředky, které pořádající organizace v marketingu užívají. V praktické části je pak z marketingového hlediska analyzován konkrétní festival - Smetanova Litomyšl. Jsou zde představeny cílové skupiny a cíle festivalu, marketingová strategie, způsob získávání financí, tvorba propagační kamapaně |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4429
|
Date:
|
2007-05-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
2653
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account