Role asistenta pedagoga v rámci inkluzivního vzdělávání na základní škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role asistenta pedagoga v rámci inkluzivního vzdělávání na základní škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrnčiříková, Zuzana
dc.contributor.author Bednaříková, Sabina
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:38Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:38Z
dc.date.issued 2018-11-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44286
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o roli asistenta pedagoga v rámci inkluzivního vzdělávání na základní škole. Teoretická část obsahuje tři kapitoly. První kapitola se snaží vymezit asistenta pedagoga, jeho kompetence a náplň práce. Druhá kapitola se zaměřuje na pojem inkluze a vše s tímto spojené. Závěrečná kapitola teoretické části pojednává o speciálních vzdělávacích potřebách žáků se zdravotním postižením či zdravotním nebo sociálním znevýhodnění.
dc.format 55 str.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject asistent pedagoga cs
dc.subject inkluze cs
dc.subject speciální vzdělávací potřeby cs
dc.subject teaching assistant en
dc.subject inclusion en
dc.subject special educational needs en
dc.title Role asistenta pedagoga v rámci inkluzivního vzdělávání na základní škole
dc.title.alternative The Role of a Teacher´s Assistant in Inclusive Education at an Elementary School
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2019-05-27
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the role of assistant teacher in inclusive education at elemen-tary school. The first chapter tries to define the assistant of the teacher, their competence and the content of his work. The second chapter focuses on the concept of inclusion and everything associated with it. The final chapter of the theoretical part deals with the special educational what need people with disabilities or with health or social disadvantage.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 51345
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-04-25
local.subject asistenti pedagogů cs
local.subject inkluzivní vzdělávání cs
local.subject teachers’ assistants en
local.subject inclusive education en


Files in this item

Files Size Format View Description
bednaříková_2019_dp.pdf 2.190Mb PDF View/Open None
bednaříková_2019_op.docx 15.60Kb Unknown View/Open None
bednaříková_2019_vp.docx 17.44Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account