Role asistenta pedagoga v rámci inkluzivního vzdělávání na základní škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrnčiříková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Bednaříková, Sabina
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:38Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:38Z |
|
dc.date.issued |
2018-11-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44286
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o roli asistenta pedagoga v rámci inkluzivního vzdělávání na základní škole. Teoretická část obsahuje tři kapitoly. První kapitola se snaží vymezit asistenta pedagoga, jeho kompetence a náplň práce. Druhá kapitola se zaměřuje na pojem inkluze a vše s tímto spojené. Závěrečná kapitola teoretické části pojednává o speciálních vzdělávacích potřebách žáků se zdravotním postižením či zdravotním nebo sociálním znevýhodnění. |
|
dc.format |
55 str. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
asistent pedagoga
|
cs |
dc.subject |
inkluze
|
cs |
dc.subject |
speciální vzdělávací potřeby
|
cs |
dc.subject |
teaching assistant
|
en |
dc.subject |
inclusion
|
en |
dc.subject |
special educational needs
|
en |
dc.title |
Role asistenta pedagoga v rámci inkluzivního vzdělávání na základní škole |
|
dc.title.alternative |
The Role of a Teacher´s Assistant in Inclusive Education at an Elementary School |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hladík, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2019-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the role of assistant teacher in inclusive education at elemen-tary school. The first chapter tries to define the assistant of the teacher, their competence and the content of his work. The second chapter focuses on the concept of inclusion and everything associated with it. The final chapter of the theoretical part deals with the special educational what need people with disabilities or with health or social disadvantage. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
51345
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2019-04-25 |
|
local.subject |
asistenti pedagogů
|
cs |
local.subject |
inkluzivní vzdělávání
|
cs |
local.subject |
teachers’ assistants
|
en |
local.subject |
inclusive education
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account