dc.contributor.advisor |
Staňková, Iva
|
|
dc.contributor.author |
Bárová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:38Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:38Z |
|
dc.date.issued |
2018-11-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44285
|
|
dc.description.abstract |
V bakalářské práci se zabýváme domácím vzděláváním u žáků prvního stupně základních škol, jaké má toto vzdělávání přínosy pro ně a pro jejich rodiče. V teoretické části se nachází popis stavu tématu v literatuře, vztah k sociální pedagogice. Dále se zabýváme úvodem do domácího vzdělávání, základními pojmy, co to vlastně domácí vzdělávání je, legislativním ukotvením, vývojem, druhy domácího vzdělávání, co vedlo rodiče k volbě tohoto typu vzdělávání, jak s tím začít, jak tato výuka probíhá a jaký to má vliv na rodinu. V praktické části se nacházejí rozhovory s rodinami, ve kterých se zjišťoval jejich celkový pohled na domácí vzdělávání, jak to u nich funguje, jaké vidí přínosy, ale i nevýhody a jak s těmito problémy dále pracovat. Tato práce by měla být prakticky využitelná pro ty, kteří o této formě vzdělávání uvažují. |
|
dc.format |
62 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Domácí vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
individuální vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
alternativní školství
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
unschooling
|
cs |
dc.subject |
základní škola
|
cs |
dc.subject |
homeschooling
|
en |
dc.subject |
individual education
|
en |
dc.subject |
alternative education
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
unschooling
|
en |
dc.subject |
primaryschool
|
en |
dc.title |
Přínosy domácího vzdělávání pro žáky 1. stupně základní školy |
|
dc.title.alternative |
Benefits of Home Education for Pupils at Primary Schools |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Haburajová Ilavská, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2019-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is about home schooling at first grade of primary school, what is benefits of this type of education for pupils and their parents. In theoretical part we are describing quality of the topic in literature, context towards social pedagogy. Thereafter we are dealing with introduction into homeschooling, basic concepts, what the homeschooling exactly is, legislative anchoring, evolution of homeschooling, types of homeschooling, what is the motive to choose this type of education, how to begin, how the teaching taking place and what is the influence towards family. In practical part there are interviews with families, where we were researching their total opinion of homeschooling, how is it working, what is the benefit but also disadvantages and how to improve it. This bachelor thesis should be usable for those whom is thinking about this form of education. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
51344
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-25 |
|
local.subject |
rodinná výchova
|
cs |
local.subject |
učení
|
cs |
local.subject |
family education
|
en |
local.subject |
learning
|
en |