Vizuální styl Folklórního souboru
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Skácel, Václav
|
|
dc.contributor.author |
Ághová, Denisa
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:36Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:36Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44242
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je vytvoření nového vizuálního stylu po folklorní soubor Karpaty. V teoretické části je přiblížen slovenský folklór, jeho historie a formování v průběhu plynutí času. Rovněž se tato práce zabývá rozborem vybraných folklorních souborů na Slovensku a jejich rozdílnému přístupu k vizuální propagaci. Praktická část řeší vizuální styl samotného souboru Karpaty. Vychází z předešlých poznatků a hledá nové grafické řešení k vytvoření originálního a kreativního vizuálního stylu spojeného s dvacátým výročím vzniku souboru. Praktická část také představuje zvolený přístup tvorby této vizuální identity. |
|
dc.format |
46 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vizuální identita
|
cs |
dc.subject |
logotyp
|
cs |
dc.subject |
folklórní soubor
|
cs |
dc.subject |
folklór
|
cs |
dc.subject |
typografie
|
cs |
dc.subject |
plakát
|
cs |
dc.subject |
microsite
|
cs |
dc.subject |
visual identity
|
en |
dc.subject |
logotype
|
en |
dc.subject |
folklore group
|
en |
dc.subject |
foklore
|
en |
dc.subject |
typography
|
en |
dc.subject |
poster
|
en |
dc.subject |
microsite
|
en |
dc.title |
Vizuální styl Folklórního souboru |
|
dc.title.alternative |
Visual Style of Folklore Group |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubovič, Štefan |
|
dc.date.accepted |
2019-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to create a new visual style for the folklore ensemble Karpaty. In the theoretical part, Slovak folklore, its history and formation during the course of time are presented. This work also deals with analysis of selected folklore groups in Slovakia and their different approach to visual promotion. The practical part solves the visual style of the folklore ensemble Karpaty itself. It is based on previous findings and is looking for a new graphic solution to create an original and creative visual style associated with the 20th anniversary of the company. The practical part also presents the chosen approach of creating this visual identity. |
|
dc.description.department |
Ateliér Digitální design |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design - Digitální design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Digital Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
51278
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2019-05-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account