dc.contributor.advisor |
Skácel, Václav
|
|
dc.contributor.author |
Kořán, Šimon
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:36Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:36Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44241
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé bakalářské práce je důkladně se zaměřit na proces vytváření vizuálních stylů spo- lečností v odvětví designu, polygrafie, distribuce a výroby papíru. Společnosti jsem vybíral z odvětví. Na základě těchto poznatků jsem vytvořil nový vizuální styl pro firmu Papermint ve Zlíně, který odráží současné trendy v grafickém a digitálním designu, ale zároveň, který dokáže konkurovat světovým společnostem v daném odvětví. Mimo jiné jsem tuto vizuální identitu rozšířil do digitálního prostředí za pomocí získaných zkušeností a vědomostí během bakalářského studia oboru digitální design. Teoretická část zaznamenává historii, proces vy- tvoření vizuálního stylu, rozbor značek. Část praktická se zaměřuje již na samotný návrh mnou vytvořené vizuální identity, a to včetně vysvětlení použitých postupů a nástrojů. |
|
dc.format |
45 s. (39 086 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Logo
|
cs |
dc.subject |
Corporate Identity
|
cs |
dc.subject |
Vizuální styl
|
cs |
dc.subject |
Značka
|
cs |
dc.subject |
Logo
|
en |
dc.subject |
Corporate Identity
|
en |
dc.subject |
Visual Style
|
en |
dc.subject |
Branding
|
en |
dc.title |
Vizuální styl a propagace produktu / služby / akce |
|
dc.title.alternative |
Visual Style and Promotion of a Product / Service / Event |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Janeček, Jan |
|
dc.date.accepted |
2019-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of my bachelor thesis is to focus on the process of creating visual styles of compa- nies in the field of design, printing, distribution, and production of paper. Based on this knowledge, I created a new visual style for Papermint in Zlín, which reflects current trends in graphics and digital design, but also that can compete with global companies in the in- dustry. Among other things, I have expanded this visual identity into a digital environment using the experience and knowledge gained during my bachelor's degree in digital design. The theoretical part records history, the process of creating a visual style, brand analysis. The practical part focuses on the design of the visual identity created by me, including the explanation of used methods and tools. |
|
dc.description.department |
Ateliér Digitální design |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design - Digitální design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Digital Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
51274
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-05-10 |
|