dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Zvarková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T18:27:30Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T18:27:30Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4423
|
|
dc.description.abstract |
Konkurence na náročných trzích velmi často způsobuje, že firma, která byla v minulosti úspěšná, musí po určité době své těžce vydobyté místo na trhu postoupit firmě jiné, úspěšnější. Bylo tomu tak dříve, je tomu tak i dnes a s největší pravděpodobností tomu tak bude i v budoucnu. Z toho vyplývá, že vlastní řízení konkurenčního boje je pro vrcholový management dané firmy velmi složitou, náročnou i značně rizikovou činností vyžadující vysokou úroveň znalostí, značné zkušenosti a v mnohých případech, jak naznačuje praxe, i notnou dávku onoho "příslovečného štěstí". |
cs |
dc.format |
84 s., 9 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
955290 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
konkurencia
|
cs |
dc.subject |
konkurenčná schopnosť
|
cs |
dc.subject |
cestovný ruch
|
cs |
dc.subject |
hotel
|
cs |
dc.subject |
služba
|
cs |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
competitive strength
|
en |
dc.subject |
tourist traffic
|
en |
dc.subject |
hotel
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení konkurenční schopnosti hotelu Jantár |
cs |
dc.title.alternative |
Project of increased competitive strength of hotel Jantar |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Maďar, Ladislav |
|
dc.date.accepted |
2007-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
Because of the challanging competition on marketplaces it moustly happend, that a business company witch was in the past sucesfull has to concide after a period of time her hardcaptured marketposition to another more powerfull business company. It happend in the past, nowdays too and most likely we see the same in the future. It means, that the own leadership of a competitioncontest is for the operationsmanager given company very tricky, difficult and partly risky activity. This awaits high level of knowlage, quite a few experiencens and as the practice show, in many cases to trust to luck. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
6317
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|