Self-management studentů oboru sociální pedagogika na UTB ve Zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Self-management studentů oboru sociální pedagogika na UTB ve Zlíně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrnčiříková, Zuzana
dc.contributor.author Sekaninová, Jarmila
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:35Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:35Z
dc.date.issued 2018-11-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44215
dc.description.abstract Tato práce mapuje self-management studentů kombinované formy oboru Sociální pedagogika na UTB ve Zlíně. Přináší vymezení označení self-management a s ním spojených pojmů. Charakterizuje vysokoškolské studenty a role, které zastávají, věnuje pozornost jejich motivaci ke vzdělávání a organizaci studia. Zaměřuje se na podstatu efektivního učení a stres se ním spojený. Stručně charakterizuje sociální pedagogiku a její vývoj jako studijního oboru s důrazem na kompetence sociálního pedagoga, zejména ve vztahu k sebeřízení. Kvantitativním dotazníkovým šetřením rozděleným do oblastí motivace, organizace a studia zjišťuje, jaké okolnosti se podílí na motivaci ke studiu, jaké jsou nároky na organizaci a jak sami studenti přistupují ke studiu.
dc.format 90
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject self-management cs
dc.subject sebepoznání cs
dc.subject sebepojetí cs
dc.subject seberozvoj cs
dc.subject motivace cs
dc.subject terciární vzdělávání cs
dc.subject efektivní učení cs
dc.subject stres cs
dc.subject sociální pedagogika cs
dc.subject self-management en
dc.subject self-discovery en
dc.subject self-concept en
dc.subject self-development en
dc.subject motivation en
dc.subject tertiary education en
dc.subject effective learning en
dc.subject social pedagogy en
dc.title Self-management studentů oboru sociální pedagogika na UTB ve Zlíně
dc.title.alternative Self-management of Students of Social pedagogy at Tomas Bata University in Zlin
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kalenda, Jan
dc.date.accepted 2019-05-23
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals primarily with the self-management of students of the combined form of Social Pedagogy study at TBU Zlín. It introduces the definition of self-management and describes related terms. The thesis also characterizes university students and their various social roles, drawing attention to their motivation to learn and studies management. The thesis also focuses on the principles of effective learning and the stress that can be associated with it. It defines social pedagogy and its development as a field of study placing the emphasis on the social educator competence, especially in relation to self-management. The questionnaire survey, divided into the areas of motivation, organization and study, identified the circumstance contributing to the motivation to study, the management issues and the students 'attitudes to their studies.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 51242
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-16
local.subject vysokoškolští studenti cs
local.subject kombinované studium cs
local.subject sebeřízení cs
local.subject college students en
local.subject part-time studium en
local.subject self-management en


Files in this item

Files Size Format View Description
sekaninová_2019_dp.pdf 1.996Mb PDF View/Open None
sekaninová_2019_op.docx 18.21Kb Unknown View/Open None
sekaninová_2019_vp.docx 17.17Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account