Školní klima pohledem žáků, pedagogů a rodičů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Školní klima pohledem žáků, pedagogů a rodičů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kočvarová, Ilona
dc.contributor.author Ondíková, Lucie
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:34Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:34Z
dc.date.issued 2018-11-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44205
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá školním klimatem. Především tedy školním klimatem pohledem žáků, učitelů a rodičů jakožto hlavních tvůrců tohoto jevu. Diplomovou práci dělíme na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabýváme vymezením základních pojmů, které úzce souvisí s klimatem školy. Zabýváme se blíže typy klimatu, činiteli vytvářející klima školy, ale také možnými způsoby a metodami, které mohou být v rámci kvantitativního výzkumu klimatu využity. Na teoretickou část navazujeme praktickou částí, která se zaměřuje na výzkum a analýzu klimatu školy vybrané základní školy. V rámci kvantitativně orientovaného výzkumu jsme pro sběr dat využili dotazníkové šetření. Výsledky výzkumu byly využity nejen v rámci diplomové práce, ale především jako zdroj přínosných informací pro danou základní školu.
dc.format 69
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject klima školy cs
dc.subject činitelé klimatu školy cs
dc.subject typy klimatu školy cs
dc.subject kvantitativně orientovaný výzkum cs
dc.subject school climate en
dc.subject school climate actors en
dc.subject types of school climate en
dc.subject quantitative research en
dc.title Školní klima pohledem žáků, pedagogů a rodičů
dc.title.alternative School Climate from the Perspective of Pupils, Teachers and Parents
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Karger, Tomáš
dc.date.accepted 2019-05-23
dc.description.abstract-translated This master's thesis deals with school climate. Primarily, it deals with school climate from the perspective of pupils, teachers and parents who are the main creators of this phenomenon. The thesis consists of two parts - theoretical and practical. In the theoretical part, we define the basic concepts and ideas, which are closely associated with school climate. Types of climate, actors contributing to the school climate and also possible instruments and methods suitable for quantitative research are introduced in the theoretical part. The theoretical part is followed by the practical part, which focuses on research and analysis of school climate in a selected primary school. Questionnaire construction is used to gather data as part of the quantitative research. The results of the research were used not only for the purpose of this master's thesis, but also as a source of beneficial information for the selected primary school.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 51230
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
ondíková_2019_dp.pdf 3.248Mb PDF View/Open None
ondíková_2019_op.docx 16.29Kb Unknown View/Open None
ondíková_2019_vp.docx 17.45Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account