Didaktické postupy učitele mateřské školy v přírodovědném vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Didaktické postupy učitele mateřské školy v přírodovědném vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiegerová, Adriana
dc.contributor.author Koutníková, Marta
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:33Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:33Z
dc.date.issued 2018-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44169
dc.description.abstract Práce má teoreticko-výzkumný charakter. teoretická část popisuje moderní didaktické trendy v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole, a paradigmata v přístupech k učení a vzdělávání. v praktické části využíváme participační pozorování a semistrukturované interview pro zjištění, jaké postupy učitelky volí, hledáme jejich volby. data byla interpretována. Představujeme modely postupu učitele a typologii práce učitele v přírodovědném vzddělávání.
dc.format 105 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Přírodovědné vzdělávání v mateřské škole cs
dc.subject didaktické postupy cs
dc.subject transfer vzdělávacího obsahu cs
dc.subject Science education in the kindergarden en
dc.subject Didactic procedures en
dc.subject Transfer of educational con-tent en
dc.title Didaktické postupy učitele mateřské školy v přírodovědném vzdělávání
dc.title.alternative Didactic procedures of preschool teacher in science education
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pokrivčáková, Silvia
dc.date.accepted 2019-06-14
dc.description.abstract-translated The thesis has a theoretical and research character. The theoretical part describes modern didactic trends in science education in kindergarten, and paradigms in approaches to learning and education. in the practical part we use participatory observation and semi-structured interview to find out what procedures the teacher chooses, we are looking for their choices. the data was interpreted. We introduce teacher advancement models and teacher typology in science education
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 51178
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-18
local.subject mateřské školy cs
local.subject přírodověda cs
local.subject přírodovědné vzdělávání cs
local.subject kindergartens en
local.subject natural history en
local.subject science education en


Files in this item

Files Size Format View Description
koutníková_2019_dp.pdf 2.956Mb PDF View/Open None
koutníková_2019_op.pdf 127.6Kb PDF View/Open None
koutníková_2019_vp.docx 19.15Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account