Kulturní identita studentů oboru Sociální pedagogika na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kulturní identita studentů oboru Sociální pedagogika na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Skarupská, Helena
dc.contributor.author Rebendová, Anna
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:31Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:31Z
dc.date.issued 2018-11-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44122
dc.description.abstract Předmětem pozornosti diplomové práce je problematika kulturní identity u studentů oboru Sociální pedagogika na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Práce se zaměřuje na kulturu, identitu a kulturní identitu, která obsahuje hodnoty, postoje a motivaci. Praktická část objasňuje úroveň kulturní identity studentů na základě dat získaných ze standardizovaného dotazníku HO-PO-MO. S jejich pomocí zjišťujeme hodnotové orientace, životní postoje a úroveň motivačních prostředků, souhrnně rozdíly v úrovni kulturní identity mezi skupinami studentů podle formy studia, ročníku studia a pohlaví.
dc.format 87 s. (125 542 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject identita cs
dc.subject kultura cs
dc.subject kulturní informace cs
dc.subject mem cs
dc.subject kulturní identita cs
dc.subject hodnotová orientace cs
dc.subject životní postoje cs
dc.subject motivace cs
dc.subject identity en
dc.subject culture en
dc.subject cultural information en
dc.subject mem en
dc.subject cultural identity en
dc.subject value orientation en
dc.subject life attitudes en
dc.subject motivation en
dc.title Kulturní identita studentů oboru Sociální pedagogika na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně
dc.title.alternative The Cultural Identity of the Students of Field Social Pedagogy at Thomas Bata University in Zlin
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Karger, Tomáš
dc.date.accepted 2019-05-20
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the issues of the cultural identity in students of the field Social Pedagogy at the Thomas Bata University in Zlin. The thesis focuses on culture, identity and cultural identity, which contains values, attitudes and motivation. The practical part of work clarifies the level of cultural identity of students on the basis of data collected from the standardized questionnaire HO-PO-MO. Through these questionnaires we find out value orientations, life attitudes and the level of motivational means, collectively the differences in the level of cultural identity among groups of students by form of study, year of study and gender.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 51124
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
rebendová_2019_dp.pdf 3.343Mb PDF View/Open None
rebendová_2019_op.docx 16.09Kb Unknown View/Open None
rebendová_2019_vp.docx 15.50Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account