Protektivní a rizikové faktory resilience na střední škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Protektivní a rizikové faktory resilience na střední škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Horňáková, Lucie
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:31Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:31Z
dc.date.issued 2018-11-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44103
dc.description.abstract Diplomová práce má teoreticko-empirický charakter a zaměřuje se na protektivní a rizikové faktory resilience u žáků na střední škole. Cílem práce je zjistit, které sociálně-ekologické faktory ovlivňují resilienci žáků středních škol a jaké oblasti školního života jsou pro jejich spokojenost ve škole podporující a rizikové. Teoretická část se věnuje samotnému vymezení pojmu resilience, resilienci v období dospívání a resilienci ve vzdělávání, přičemž klíčové je teoretické vymezení sociálně-ekologického pojetí resilience. Empirická část práce zjišťovala protektivní a rizikové faktory resilience a oblasti školního života za pomocí metody dotazníkového šetření.
dc.format 92 s. (141 329 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject resilience cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject adolescence cs
dc.subject protektivní a rizikové faktory cs
dc.subject sociálně-ekologická perspektiva cs
dc.subject resilience en
dc.subject education en
dc.subject adolescence en
dc.subject protective and risk factors en
dc.subject social-ecology perspective en
dc.title Protektivní a rizikové faktory resilience na střední škole
dc.title.alternative Protective and Risk Factors of Resilience in a Secondary School
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrnčiříková, Zuzana
dc.date.accepted 2019-05-20
dc.description.abstract-translated The diploma thesis has a theoretical-empirical character and is focused on the protective and risk resilience factors of secondary school students. The main goal of the thesis is to find out, which social-ecological factors influence resilience of the students in secondary school and which areas of school life are supportive and risky for their satisfaction in the school. The theoretical part deals with the definition of the concept of resilience, resilience at the time of adolescence and resilience in education. The key point of the first part is the socio-ecological concept of resilience. The empirical part of the thesis was focused on protective and risk factors of resilience and the area of school life by using the questionnaire survey method.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 51102
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-16
local.subject resilience (psychologie) cs
local.subject středoškolští studenti cs
local.subject psychic resistance en
local.subject secondary school students en


Files in this item

Files Size Format View Description
horňáková_2019_dp.pdf 3.340Mb PDF View/Open None
horňáková_2019_op.docx 17.38Kb Unknown View/Open None
horňáková_2019_vp.docx 15.67Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account