Analýza zákazníků CK SUNNY DAYS
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Filipec, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Peremský, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T12:15:52Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T12:15:52Z |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/440
|
|
dc.description.abstract |
Téma mé bakalářské práce je analýza zákazníků CK SUNNY DAYS. Společnost byla založena v roce 1997 a soustřeďuje se převážně na cestovní ruch v oblasti severní Afriky. SUNNY DAYS patří mezi šest největších cestovních kanceláří v České republice. K průzkumu zákazníků jsem použil dotazník obsahující celkem dvanáct otázek, které jsem následně analyzoval. Dotazník byl distribuován na zlínské a olomoucké pobočce cestovní kanceláře. V závěru mé práce jsem navrhl opatření, která by měla vést ke zlepšení komunikace se zákazníkem, lepšímu uspokojení jeho přání a potřeb a zlepšení postavení SUNNY DAYS na trhu cestovních kanceláří. |
cs |
dc.format |
56 s. |
cs |
dc.format.extent |
389437 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
cestovní kancelář
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
travel agency
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.title |
Analýza zákazníků CK SUNNY DAYS |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of the SUNNY DAYS travel agency's customers |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2006-01-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of my bachelors diploma work is a research and analysis of the SUNNY DAYS travel agency's customers. The SUNNY DAYS Company was established in the 1997 and nowadays specializes in the region of the Northern Africa. SUNNY DAYS is one of the six largest travel agencies on the Czech market. In the research a 12-item questionnaire was used which I analyzed lately. The research took place in the SUNNY DAYS branch offices in Zlin and Olomouc. I've made some suggestions in the conclusion of my work which could improve the communication with the customer, better the customers' overall satisfaction and may also improve the SUNNY DAYS position on the Czech travel agencies market. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
2542
|
|
dc.date.assigned |
2005-10-07 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account