Specifika spolupráce střední školy s rodinou
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Petrů Puhrová, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Prajzová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:24Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:24Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43958
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na specifika spolupráce střední školy s rodinou. V teoretické části jsou shromážděny informace o spolupráci a její formy, zabývá se aktéry spolupráce a také se zaměřuje na jejich vzájemná očekávání, postoje a přínosy. Praktickou část práce tvoří kvalitativní průzkum, v němž je zvolena metoda shromažďování dat formou rozhovoru s učiteli na středních školách a jejich názory a zkušenosti na spoluprací s rodiči žáku. Cílem práce je popsat skutečnou podobu spolupráce střední školy s rodinou prostřednictvím vyučujících a navrhnout doporučení pro praxi. |
|
dc.format |
55 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Spolupráce
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
střední škola
|
cs |
dc.subject |
třídní schůzky
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
Cooperation
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
high school
|
en |
dc.subject |
class meetings
|
en |
dc.subject |
teachers
|
en |
dc.title |
Specifika spolupráce střední školy s rodinou |
|
dc.title.alternative |
Cooperation specifics between secondary school and family |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Petrová, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2019-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
My Bachelor thesis is focused on the specifics of the cooperation high school with the family. The theoretical part collects information about cooperation and her form, it deals with actors of the coopetarion and also focus on their expection, attitudes and benefits. The practical part consists of quality research in which I choose collecting data in form of an interview with the teachers in the high school and their opinions and experiences on cooperation with parents. Goal of this work is to describe the real form of cooperation between high school and family and suggest recommendation in practice. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50939
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2019-04-25 |
|
local.subject |
rodina a škola
|
cs |
local.subject |
střední školy
|
cs |
local.subject |
rodiče
|
cs |
local.subject |
home and school
|
en |
local.subject |
secondary schools
|
en |
local.subject |
parents
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account