dc.contributor.advisor |
Wiegerová, Adriana
|
|
dc.contributor.author |
Zycháčková, Magda
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:23Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:23Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43946
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou šoku z reality u studentů učitelství pro mateřské školy. Sleduje její nastartování již během souvislé praxe. Cílem práce je zjistit, jestli se šok z reality vyskytuje již v období profesního startu. Práce má výzkumný charakter. V teoretické části je předložena sumarizace teoretických pojmů k vymezení šoku z reality. Výzkumná část se v kvalitativním designu zabývá analýzou dokumentů, kterými jsou reflektivní deníky studentů a rozhovory. Výsledky výzkumu prokázaly existenci šoku z reality již v průběhu souvislé praxe. V práci jsou proto prezentovány skutečnosti, které způsobují šok z reality a následně jsou zpracována doporučení jeho předcházení. |
|
dc.format |
75 s. (126 872 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
šok z reality
|
cs |
dc.subject |
studenti učitelství
|
cs |
dc.subject |
souvislá pedagogická praxe
|
cs |
dc.subject |
reflektivní deník studenta
|
cs |
dc.subject |
profesní start
|
cs |
dc.subject |
: reality shock
|
en |
dc.subject |
pre-service teachers
|
en |
dc.subject |
continuous pedagogical practice
|
en |
dc.subject |
reflective student's diary
|
en |
dc.subject |
career start
|
en |
dc.title |
Předcházení šoku z reality u studentů učitelství pro mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
Prevention of reality shock by students of preschool university programme |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Majerčíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2019-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Diploma thesis investigates the problem of pre-service nursery school teachers' reality shock and examines it even during the continuous pedagogical practice. The objective is to find out whether the reality shock occurs even in the beginning of professional start. The thesis is based on research. The theoretical part defines terms for reality shock. The research part describes a documentation analysis qualitatively, represented by reflective students' diaries and interviews. The research conclusion proved reality shock occurrence even during the continuous ped-agogical practice. Therefore in the Diploma thesis are presented facts causing reality shock and recommendations how to prevent pre-service teachers' reality shock. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Pedagogika předškolního věku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50918
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-17 |
|
local.subject |
vysokoškolští studenti
|
cs |
local.subject |
odborné praxe
|
cs |
local.subject |
preprimární pedagogika
|
cs |
local.subject |
college students
|
en |
local.subject |
vocational practice
|
en |
local.subject |
pre-primary education
|
en |