dc.contributor.advisor |
Majerčíková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Grósová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:23Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:23Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43938
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou rodiny s dítětem mladším tří let, které vstupuje do institucionální předškolní edukace, která je v tomto případě zastoupení veřejnou mateřskou školou. Teoretická část přináší vymezení teoretických východisek současné rodiny a proměn, kterými si prochází. Dále je zde vymezena problematika rodiny s dítětem mladším tří let a problematika institucionální předškolní edukace v raném věku. Praktická část obsahuje výzkumné šetření, které se zaobíralo rodinou dítěte mladšího tří let, které navštěvuje veřejnou MŠ. Zvolena zde byla strategie vícepřípadové studie, která byla naplněna kvalitativními výzkumnými metodami. Výzkumné šetření odkrývá ucelený obraz rodiny dítěte mladšího tří let, které navštěvuje veřejnou MŠ. |
|
dc.format |
109 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
současná rodina
|
cs |
dc.subject |
rodina s dítětem mladším tří let
|
cs |
dc.subject |
raná institucionální předškolní edukace
|
cs |
dc.subject |
veřejná MŠ
|
cs |
dc.subject |
contemporary family
|
en |
dc.subject |
family with child under three
|
en |
dc.subject |
early institutional pre-school educati-on
|
en |
dc.subject |
public kindergarten
|
en |
dc.title |
Rodina dítěte mladšího tří let v institucionální předškolní edukaci |
|
dc.title.alternative |
The Family of Children under the Age of Three in Institutional Preschool Education |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gavora, Peter |
|
dc.date.accepted |
2019-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
These thesis deals with the issue of a family with a child under the age of three who enters the institutional pre-school education, which is in this case represented by a public nursery school. The theoretical part introduces the definition of the theoretical background of the current family and the changes it is undergoing. Furthermore, the issue of family with a child under the age of three and the issue of institutional pre-school education at an early age is defined. The practical part contains a research survey which was focused on the fa-mily of a child under three years of age attending a public kindergarten. A multi-case study strategy was chosen here, which was filled with qualitative research methods. The research reveals a comprehensive picture of a family of a child under three who attends a public kindergarten. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Pedagogika předškolního věku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50909
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
batolata
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
toddlers
|
en |