Rodina dítěte mladšího tří let v institucionální předškolní edukaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rodina dítěte mladšího tří let v institucionální předškolní edukaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Majerčíková, Jana
dc.contributor.author Grósová, Barbora
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:23Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:23Z
dc.date.issued 2018-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43938
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou rodiny s dítětem mladším tří let, které vstupuje do institucionální předškolní edukace, která je v tomto případě zastoupení veřejnou mateřskou školou. Teoretická část přináší vymezení teoretických východisek současné rodiny a proměn, kterými si prochází. Dále je zde vymezena problematika rodiny s dítětem mladším tří let a problematika institucionální předškolní edukace v raném věku. Praktická část obsahuje výzkumné šetření, které se zaobíralo rodinou dítěte mladšího tří let, které navštěvuje veřejnou MŠ. Zvolena zde byla strategie vícepřípadové studie, která byla naplněna kvalitativními výzkumnými metodami. Výzkumné šetření odkrývá ucelený obraz rodiny dítěte mladšího tří let, které navštěvuje veřejnou MŠ.
dc.format 109
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject současná rodina cs
dc.subject rodina s dítětem mladším tří let cs
dc.subject raná institucionální předškolní edukace cs
dc.subject veřejná MŠ cs
dc.subject contemporary family en
dc.subject family with child under three en
dc.subject early institutional pre-school educati-on en
dc.subject public kindergarten en
dc.title Rodina dítěte mladšího tří let v institucionální předškolní edukaci
dc.title.alternative The Family of Children under the Age of Three in Institutional Preschool Education
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gavora, Peter
dc.date.accepted 2019-06-14
dc.description.abstract-translated These thesis deals with the issue of a family with a child under the age of three who enters the institutional pre-school education, which is in this case represented by a public nursery school. The theoretical part introduces the definition of the theoretical background of the current family and the changes it is undergoing. Furthermore, the issue of family with a child under the age of three and the issue of institutional pre-school education at an early age is defined. The practical part contains a research survey which was focused on the fa-mily of a child under three years of age attending a public kindergarten. A multi-case study strategy was chosen here, which was filled with qualitative research methods. The research reveals a comprehensive picture of a family of a child under three who attends a public kindergarten.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 50909
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-18
local.subject mateřské školy cs
local.subject batolata cs
local.subject kindergartens en
local.subject toddlers en


Files in this item

Files Size Format View Description
grósová_2019_dp.pdf 2.695Mb PDF View/Open None
grósová_2019_op.docx 16.98Kb Unknown View/Open None
grósová_2019_vp.docx 18.61Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account