Střídavá péče pohledem dítěte předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Střídavá péče pohledem dítěte předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Majerčíková, Jana
dc.contributor.author Bartošíková, Radana
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:23Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:23Z
dc.date.issued 2018-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43936
dc.description.abstract Diplomová práce má teoreticko - empirický charakter. Cílem je popsat pohled dětí před-školního věku na střídavou péči. Teoretická část práce shrnuje obecné aspekty rodiny a její možný rozpad. Zabývá se všeobecně střídavou péčí o dítě a samotnými aktéry střídavé péče. V empirické části jsou prezentovány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu. Získaná data byla sesbírána postupně prostřednictvím interview s dětmi před-školního věku. Z analýzy dat vyplynulo, že děti střídavou péči vnímají převážně jako standardní uspořádání rodiny, zejména proto, že se v takové situaci ocitly v raném věku a nemají možnost srovnaní s jinou zkušeností.
dc.format 57 s. (92 050 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject střídavá péče cs
dc.subject dítě v mateřské škole cs
dc.subject rodinné zázemí cs
dc.subject Joint custody en
dc.subject preschool child en
dc.subject family background en
dc.title Střídavá péče pohledem dítěte předškolního věku
dc.title.alternative Joint custody from the viewpoint preschool child
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2019-06-13
dc.description.abstract-translated Master thesis has an empirical character. Its aim is to describe Join custody from the viewpoint preschool child. In theoretical part are general aspects of the family and its possible disintegration, deals with Joint custody and child as agents of Joint custody. In empirical part, results of qualitative research are presented. The data were collected via interviews with preschool child. Data analysis showed that child's viewpoint of Joint custody is like a standard family arrangement because they are in this post-divorce care from an early age and they can not compare with other experience.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 50906
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-04-18
local.subject střídavá výchova cs
local.subject děti rozvedených rodičů cs
local.subject děti cs
local.subject předškolního věku cs
local.subject mateřské školy cs
local.subject joint custody en
local.subject children of divorced parents en
local.subject preschool children en
local.subject kindergartens en


Files in this item

Files Size Format View Description
bartošíková_2019_dp.pdf 2.356Mb PDF View/Open None
bartošíková_2019_op.docx 17.45Kb Unknown View/Open None
bartošíková_2019_vp.docx 19.21Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account