Střídavá péče pohledem dítěte předškolního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Majerčíková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Bartošíková, Radana
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:23Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:23Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43936
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce má teoreticko - empirický charakter. Cílem je popsat pohled dětí před-školního věku na střídavou péči. Teoretická část práce shrnuje obecné aspekty rodiny a její možný rozpad. Zabývá se všeobecně střídavou péčí o dítě a samotnými aktéry střídavé péče. V empirické části jsou prezentovány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu. Získaná data byla sesbírána postupně prostřednictvím interview s dětmi před-školního věku. Z analýzy dat vyplynulo, že děti střídavou péči vnímají převážně jako standardní uspořádání rodiny, zejména proto, že se v takové situaci ocitly v raném věku a nemají možnost srovnaní s jinou zkušeností. |
|
dc.format |
57 s. (92 050 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
střídavá péče
|
cs |
dc.subject |
dítě v mateřské škole
|
cs |
dc.subject |
rodinné zázemí
|
cs |
dc.subject |
Joint custody
|
en |
dc.subject |
preschool child
|
en |
dc.subject |
family background
|
en |
dc.title |
Střídavá péče pohledem dítěte předškolního věku |
|
dc.title.alternative |
Joint custody from the viewpoint preschool child |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wiegerová, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2019-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
Master thesis has an empirical character. Its aim is to describe Join custody from the viewpoint preschool child. In theoretical part are general aspects of the family and its possible disintegration, deals with Joint custody and child as agents of Joint custody. In empirical part, results of qualitative research are presented. The data were collected via interviews with preschool child. Data analysis showed that child's viewpoint of Joint custody is like a standard family arrangement because they are in this post-divorce care from an early age and they can not compare with other experience. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Pedagogika předškolního věku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50906
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|
local.subject |
střídavá výchova
|
cs |
local.subject |
děti rozvedených rodičů
|
cs |
local.subject |
děti
|
cs |
local.subject |
předškolního věku
|
cs |
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
joint custody
|
en |
local.subject |
children of divorced parents
|
en |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
kindergartens
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account