Proč chodím do mateřské školy? Názory dětí na funkci předškolního zařízení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Proč chodím do mateřské školy? Názory dětí na funkci předškolního zařízení

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gavora, Peter
dc.contributor.author Válková, Dana
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:23Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:23Z
dc.date.issued 2018-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43934
dc.description.abstract Diplomová práce je teoreticko-empirického charakteru. Jejím předmětem je popis názorů dětí na funkci předškolního zařízení. Teoretická část vymezuje koncepce pojetí dítěte, dále se zaměřuje na dětská pojetí jevů, přičemž mimo jiné dále popisuje dětská pojetí v edukačním procesu. Závěr teoretické části je tvořen diagnostikou dětského pojetí. V empirické části je představený kvalitativní výzkum, který byl realizován s využitím dvou metod - interview s dítětem a analýzy dětské kresby. Na jejich základě bylo zjištěno převážně to, jak děti popisují dění v mateřské škole.
dc.format 66 s.(103 988 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject názory cs
dc.subject Nová sociologie dětství cs
dc.subject dětství cs
dc.subject dětská pojetí světa cs
dc.subject dětská pojetí jevů cs
dc.subject opinions/views en
dc.subject The New Sociology of Childhood en
dc.subject children's conception of the world en
dc.subject children's concept of phenomena en
dc.title Proč chodím do mateřské školy? Názory dětí na funkci předškolního zařízení
dc.title.alternative Why do I attend kindergarden? Children's views of the function of the preschool facility
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2019-06-13
dc.description.abstract-translated The thesis has a theoretical-empirical character. The main aim is a description of children's view on the function of kidergarten. The theoretical part defines the concepts of children, further it focuses on child's conception of phenomena, while describes child's concepts in the educational process. The conclusion of the theoretical part is formed by the diagnosis of child's concept. In the empirical part, qualitative research is introduced, these research was realized by using two methods - interviews with children and analyzes of children dra-wings. On the basis of these, it was found out how children describe the events in kinder-garten.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 50904
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-04-18
local.subject názory a postoje cs
local.subject předškoláci cs
local.subject mateřské školy cs
local.subject motivace cs
local.subject views and attitudes en
local.subject preschool children en
local.subject kindergartens en
local.subject motivation (psychology) en


Files in this item

Files Size Format View Description
válková_2019_dp.pdf 2.314Mb PDF View/Open None
válková_2019_op.docx 17.61Kb Unknown View/Open None
válková_2019_vp.docx 18.55Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account