dc.contributor.advisor |
Gavora, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Válková, Dana
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:23Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:23Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43934
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je teoreticko-empirického charakteru. Jejím předmětem je popis názorů dětí na funkci předškolního zařízení. Teoretická část vymezuje koncepce pojetí dítěte, dále se zaměřuje na dětská pojetí jevů, přičemž mimo jiné dále popisuje dětská pojetí v edukačním procesu. Závěr teoretické části je tvořen diagnostikou dětského pojetí. V empirické části je představený kvalitativní výzkum, který byl realizován s využitím dvou metod - interview s dítětem a analýzy dětské kresby. Na jejich základě bylo zjištěno převážně to, jak děti popisují dění v mateřské škole. |
|
dc.format |
66 s.(103 988 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
názory
|
cs |
dc.subject |
Nová sociologie dětství
|
cs |
dc.subject |
dětství
|
cs |
dc.subject |
dětská pojetí světa
|
cs |
dc.subject |
dětská pojetí jevů
|
cs |
dc.subject |
opinions/views
|
en |
dc.subject |
The New Sociology of Childhood
|
en |
dc.subject |
children's conception of the world
|
en |
dc.subject |
children's concept of phenomena
|
en |
dc.title |
Proč chodím do mateřské školy? Názory dětí na funkci předškolního zařízení |
|
dc.title.alternative |
Why do I attend kindergarden? Children's views of the function of the preschool facility |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wiegerová, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2019-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis has a theoretical-empirical character. The main aim is a description of children's view on the function of kidergarten. The theoretical part defines the concepts of children, further it focuses on child's conception of phenomena, while describes child's concepts in the educational process. The conclusion of the theoretical part is formed by the diagnosis of child's concept. In the empirical part, qualitative research is introduced, these research was realized by using two methods - interviews with children and analyzes of children dra-wings. On the basis of these, it was found out how children describe the events in kinder-garten. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Pedagogika předškolního věku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50904
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|
local.subject |
názory a postoje
|
cs |
local.subject |
předškoláci
|
cs |
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
motivace
|
cs |
local.subject |
views and attitudes
|
en |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
motivation (psychology)
|
en |