Profesní trajektorie učitelů mateřských a základních škol
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Wiegerová, Adriana
|
|
dc.contributor.author |
Deutscherová, Beáta
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:23Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:23Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43930
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je syntézou předchozích prací autorky a má teoreticko-empirický charakter. Cílem práce je popsat vývoj profesní trajektorie učitele mateřské a základní školy. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a představeny modely profesních trajektorií učitelů, ze kterých autorka vychází. V empirické části je představený design a závěry kvalitativního výzkumu, který byl realizován s využitím tematického psaní textu a hloubkových interview s učiteli mateřských a základních škol. V závěru práce jsou interpretovány a analyzovány výsledky výzkumu, které vedly k vytvoření typů učitelů mateřské a základní školy. |
|
dc.format |
78 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
profesní kariéra
|
cs |
dc.subject |
profesní trajektorie učitele
|
cs |
dc.subject |
profesní mezník
|
cs |
dc.subject |
professional career
|
en |
dc.subject |
teacher professional trajectory
|
en |
dc.subject |
professional milestone
|
en |
dc.title |
Profesní trajektorie učitelů mateřských a základních škol |
|
dc.title.alternative |
Professional careers of the teachers of the nursery and elementary schools |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gavora, Peter |
|
dc.date.accepted |
2019-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is a synthesis of the author's previous works and has a theoretical-empirical character. The aim of the thesis is to describe the development of the professional trajectory of a nursery and primary school teacher. The theoretical part defines the basic concepts and introduces models of professional trajectories of teachers from which the author is based. The empirical part introduces the design and conclusions of qualitative research, which was carried out using thematic text writing and in-depth interviews with nursery and primary school teachers. In the conclusion of the thesis, the results of research leading to the creation of types of nursery and primary school teachers are interpreted and analyzed. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Pedagogika předškolního věku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50900
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|
local.subject |
profese učitele
|
cs |
local.subject |
kariérní postup
|
cs |
local.subject |
teacher career
|
en |
local.subject |
promotions
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account