dc.contributor.advisor |
Petrů Puhrová, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Korábková, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:22Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:22Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43921
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou diagnostikování školní připravenosti dítěte v podmínkách mateřské školy. Práce se dělí na dvě části, a to na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena především na souhrnný popis dané problematiky diagnostikování školní připravenosti, zpracovaný pomocí odborných zdrojů. Součástí této teoretické části jsou také kompetence učitele, které jsou potřebné pro diagnostikování dítěte. V praktické části pak popisuji svá zjištění na základě kvantitativně orientovaného výzkumu, který se zaměřoval na metody a nástroje, jež učitelky využívají při diagnostikování školní připravenosti dítěte, a odhaluje aspekty, které mohou ovlivňovat způsob diagnostikování školní připravenosti dítěte. |
|
dc.format |
53 s. (78 421 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
školní připravenost
|
cs |
dc.subject |
pedagogická diagnostika
|
cs |
dc.subject |
diagnostická kompetence učitele
|
cs |
dc.subject |
school readiness
|
en |
dc.subject |
pedagogical diagnosis
|
en |
dc.subject |
teacher's diagnosing competence
|
en |
dc.title |
Diagnostikování školní připravenosti dítěte v podmínkách mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
Diagnosing Child's School Readiness in Kindergarten Conditions |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Majerčíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2019-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on diagnosing child's school readiness in kindergarten conditions. The thesis is divided into theoretical and practical parts. Theoretical part is focused especially on summary description of given issue of diagnosing child's school readiness, created by using specialised literatures. This theoretical part also deals with teacher's competences which are needed for diagnosing children. Practical part describes my findings based on quantitatively oriented research which was focused on methods and tools that are used by teachers during diagnosing child's school readiness, and reveals aspects which may influence the way of diagnosing child's school readiness. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50877
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2019-04-26 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
školní zralost
|
cs |
local.subject |
přechod na základní školu
|
cs |
local.subject |
pedagogická diagnostika
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
school readiness
|
en |
local.subject |
school attendance
|
en |
local.subject |
educational diagnostics
|
en |