dc.contributor.advisor |
Kočvarová, Ilona
|
|
dc.contributor.author |
Zapletalová, Žaneta
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:22Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:22Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43919
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá tématem vzdělávání se zvláštním zaměřením na kontrolní činnost České školní inspekce. Pedagogická evaluace představuje systematické zkoumání kvality nebo hodnoty vzdělávacího programu nebo jednotlivých částí. Pedagogická evaluace se zaměřuje na cíle, kompetence, dosažené výsledky, výkony, výstupy a průběhy. Přes existenci určité autonomie stále existuje požadavek na zajištění kontroly kvality ve školách, a to ze strany státu. Z tohoto důvodu se jako žádoucí jeví existence kontrolní instituce, kterou je Česká školní inspekce, ta se zabývá hodnocením kvality či výkonu institucí, služeb, produktu nebo projektů, který vykonávají inspektoři, jejichž postavení vůči kontrolované instituci je nezávislé, a kteří mají speciální výcvik pro inspekci v dané oblasti; Česká školní inspekce tedy plní požadavek na existenci veřejné a nezávislé instituce, která dohlíží na kvalitu škol v České republice. Vzhledem k rozsahu českého školství se v souvislosti s činností České školní inspekce vyskytují pozitivní názory a hodnocení i negativní názory a hodnocení. Kromě hodnotící činnosti má Česká školní inspekce v předmětu činnosti i kontrolní činnost, která se orientuje na dodržování legislativních předpisů, které se vztahují k poskytování vzdělávání a ke školským službám, a také k veřejnosprávní kontrole využívání finančních prostředků státního rozpočtu. Praktická část práce se zaměřuje na zpracování analýzy na základě zpracování a vyhodnocení dat z inspekčních zpráv Zlínského kraje, včetně sestavení návrhů a doporučení pro zlepšení inspekční činnosti České školní inspekce na středních školách. |
|
dc.format |
72 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
školství
|
cs |
dc.subject |
Česká školní inspekce
|
cs |
dc.subject |
pedagogická evaluace
|
cs |
dc.subject |
hodnocení kvality
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
Czech School Inspectorate
|
en |
dc.subject |
educational evaluation
|
en |
dc.subject |
quality assessment
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.title |
Analýza inspekčních zpráv středních škol Zlínského kraje |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Inspection Reports of Secondary Schools in the Zlín Region |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wiegerová, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2019-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the topic of education with a special focus on the control activities of the Czech School Inspectorate. Educational evaluation is a systematic examination of the quality or value of a curriculum or individual parts. Educational evaluation focuses on goals, competences, achievements, achievements, outputs and courses. Despite the existence of some autonomy, there is still a demand for quality control in schools by the state. For this reason the existence of a supervisory body, which is the Czech School Inspectorate, seems to be desirable inspection in the area; therefore, the Czech School Inspectorate fulfills the requirement for a public and independent institution that oversees the quality of schools in the Czech Republic. Given the extent of Czech education, there are positive opinions and evaluations, as well as negative opinions and evaluations, in connection with the activities of the Czech School Inspectorate. In addition to its evaluation activities, the Czech School Inspectorate has in its scope of activity also control activities, which focus on compliance with legislative regulations that relate to the provision of education and school services, as well as public administration control of the use of state budget funds. The practical part focuses on the analysis based on the processing and evaluation of data from the inspection reports of the Zlín Region, including the preparation of proposals and recommendations for improving the inspection activities of the Czech School Inspectorate at secondary schools. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50871
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2019-04-25 |
|
local.subject |
střední školy
|
cs |
local.subject |
školní inspekce
|
cs |
local.subject |
výroční zprávy
|
cs |
local.subject |
secondary schools
|
en |
local.subject |
school inspection
|
en |
local.subject |
annual reports
|
en |