Význam domácích úkolů na středních školách z pohledu učitelů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam domácích úkolů na středních školách z pohledu učitelů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petrů Puhrová, Barbora
dc.contributor.author Podolská, Eva
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:22Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:22Z
dc.date.issued 2018-10-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43914
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku domácích úkolů z pohledu učitelů na střeních školách. Jejím cílem je zmapovat názor učitelů středních škol na tuto problematiku. Nejsou opomenuty teoretické poznatky zabývající se tímto tématem, vymezení základních pojmů, postupy při zadávání domácích úkolů včetně jejich kontroly a hodnocení, a také vztah učitele a žáka ve výuce a při práci s domácími úkoly. Praktická část je poté zaměřena realizaci průzkumu prostřednictvím dotazníkového šetření. V rámci vybraných otázek jsou analyzovány data, ze kterých jsou poté vyvozeny závěry. Je nastíněno, jaký názor zastávají k této problematice učitelé středních škol. Nechybí ani doporučení pro praxi středních škol, aby se domácí úkoly staly vhodným prostředkem vzdělávání.
dc.format 75 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject učitel cs
dc.subject žák cs
dc.subject domácí příprava cs
dc.subject domácí úkoly cs
dc.subject střední škola cs
dc.subject Teacher en
dc.subject Student en
dc.subject Home Preparation en
dc.subject Homework en
dc.subject Secondary School en
dc.title Význam domácích úkolů na středních školách z pohledu učitelů
dc.title.alternative The Importance of Homework at Secondary Schools from the Teachers Point of View
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Majerčíková, Jana
dc.date.accepted 2019-06-04
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on the problems of homework from the teacher point of view at secondary school. Aim is to change the attitude of issue of teacher in secondary school. There is teoretical knowledge dealing with this issue, basic terms, methods and methods focused on solving the importance of homework and relationship beetween the teacher and students in teaching. The practical part is focused on the survey through a questionnaire survey. The selected questions analyze the data that are drawn in the conclusions. In the end results of the survey were summarized and there are recommendation for practice at secondary school to make homework a means of education.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 50866
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2019-04-26
local.subject střední školy cs
local.subject domácí příprava žáků a studentů cs
local.subject domácí úkoly cs
local.subject secondary schools en
local.subject pupils' and students' homework en
local.subject homework en


Files in this item

Files Size Format View Description
podolská_2019_dp.pdf 2.911Mb PDF View/Open None
podolská_2019_op.docx 17.15Kb Unknown View/Open None
podolská_2019_vp.docx 18.09Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account