dc.contributor.advisor |
Petrů Puhrová, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Podolská, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:22Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:22Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43914
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku domácích úkolů z pohledu učitelů na střeních školách. Jejím cílem je zmapovat názor učitelů středních škol na tuto problematiku. Nejsou opomenuty teoretické poznatky zabývající se tímto tématem, vymezení základních pojmů, postupy při zadávání domácích úkolů včetně jejich kontroly a hodnocení, a také vztah učitele a žáka ve výuce a při práci s domácími úkoly. Praktická část je poté zaměřena realizaci průzkumu prostřednictvím dotazníkového šetření. V rámci vybraných otázek jsou analyzovány data, ze kterých jsou poté vyvozeny závěry. Je nastíněno, jaký názor zastávají k této problematice učitelé středních škol. Nechybí ani doporučení pro praxi středních škol, aby se domácí úkoly staly vhodným prostředkem vzdělávání. |
|
dc.format |
75 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
domácí příprava
|
cs |
dc.subject |
domácí úkoly
|
cs |
dc.subject |
střední škola
|
cs |
dc.subject |
Teacher
|
en |
dc.subject |
Student
|
en |
dc.subject |
Home Preparation
|
en |
dc.subject |
Homework
|
en |
dc.subject |
Secondary School
|
en |
dc.title |
Význam domácích úkolů na středních školách z pohledu učitelů |
|
dc.title.alternative |
The Importance of Homework at Secondary Schools from the Teachers Point of View |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Majerčíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2019-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on the problems of homework from the teacher point of view at secondary school. Aim is to change the attitude of issue of teacher in secondary school. There is teoretical knowledge dealing with this issue, basic terms, methods and methods focused on solving the importance of homework and relationship beetween the teacher and students in teaching. The practical part is focused on the survey through a questionnaire survey. The selected questions analyze the data that are drawn in the conclusions. In the end results of the survey were summarized and there are recommendation for practice at secondary school to make homework a means of education. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50866
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2019-04-26 |
|
local.subject |
střední školy
|
cs |
local.subject |
domácí příprava žáků a studentů
|
cs |
local.subject |
domácí úkoly
|
cs |
local.subject |
secondary schools
|
en |
local.subject |
pupils' and students' homework
|
en |
local.subject |
homework
|
en |