dc.contributor.advisor |
Pavelková, Marie
|
|
dc.contributor.author |
Zigmundová, Radka
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:22Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:22Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43910
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má aplikační charakter a zabývá se podporou předmatematického vzdělávání prostřednictvím výtvarných činností v podmínkách mateřské školy. Záměrem bakalářské práce je navrhnout, realizovat a ověřit projekt s využitím výtvarných činností pro podporu předmatematického vzdělávání a na základě evaluace podat doporučení pro praxi. Teoretická část vymezuje východiska z oblasti předmatematického vzdělávání a výtvarné tvorby dětí. V praktické části je zpracován projekt s využitím výtvarných činností pro děti předškolního věku, jehož hlavním cílem je podporovat předmatematické vzdělávání, prohlubovat zájem o objevování vzájemných souvislostí, podněcovat děti ke zkoumání a tvoření. |
|
dc.format |
74 s. (81 917 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Předmatematické vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
výtvarná tvorba dětí
|
cs |
dc.subject |
Pre-mathematical education
|
en |
dc.subject |
childrens art creation
|
en |
dc.title |
Podpora předmatematického vzdělávání v mateřské škole prostřednictvím výtvarných činností |
|
dc.title.alternative |
The support of pre-mathematical education through art activities in the kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vašíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2019-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis has an application character and deals with the support of pre-mathematical education through art activities in the kindergarten. The aim of this bachelor thesis is to design, implement and verify a project using art activities to support pre-mathematical education and make recommendations for practice based on evaluation. The theoretical part defines the starting points from the area of pre-mathematical education and art creation of children. In the practical part a project is elaborated using art activities for preschool children, whose main aim is to support pre-mathematical education, to deepen interest in discovering mutual connections, to encourage children to explore and create. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50851
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2019-04-24 |
|
local.subject |
předmatematické představy
|
cs |
local.subject |
výtvarné práce
|
cs |
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
projektová výuka
|
cs |
local.subject |
pre-mathematical imagination
|
en |
local.subject |
handicraft
|
en |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
project method in teaching
|
en |