Spolupráce mateřské a základní školy pohledem učitelů mateřských škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spolupráce mateřské a základní školy pohledem učitelů mateřských škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petrů Puhrová, Barbora
dc.contributor.author Vyvlečková, Eva
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:22Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:22Z
dc.date.issued 2018-10-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43908
dc.description.abstract Bakalářská práce má teoreticko - empirický charakter a zabývá se oblastí spolupráce mateřské školy a základní školy. Cílem bakalářské práce je vymezit terminologii a teoretická východiska z oblasti spolupráce mateřské školy a základní školy a následně sumarizovat poznatky o návaznosti spolupráce učitelů mateřské školy a základní školy a jejich možnostech při přípravě dítěte k povinné školní docházce. Teoretická část bakalářské práce se zabývá vymezením vztahu mezi preprimárním a primárním vzděláváním a vymezením klíčových pojmů souvisejících s problematikou spolupráce mateřské školy a základní školy. Empirická část bakalářské práce se zaměřuje na odhalování výsledků kvalitativně orientovaného výzkumu, který byl realizován prostřednictvím rozhovoru s učitelkami mateřských škol. Hlavním cílem výzkumu bylo zjistit a popsat názory učitelů mateřských škol na spolupráci s učiteli základních škol při přechodu dítěte do základní školy. Výzkumná zjištění poukazují na význam spolupráce při přechodu dítěte z mateřské školy do základní školy zejména prostřednictvím náslechů dětí předškolního věku v prvních třídách základních škol.
dc.format 54, přílohy: 10 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Mateřská škola cs
dc.subject spolupráce učitelů cs
dc.subject školní připravenost cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject Kindergarten en
dc.subject teachers co-operation en
dc.subject school readiness en
dc.subject basic school en
dc.title Spolupráce mateřské a základní školy pohledem učitelů mateřských škol
dc.title.alternative The Kindergarten and Primary School's Cooperation from the Kindergarten Teachers' Point of View
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Lukášová, Hana
dc.date.accepted 2019-06-05
dc.description.abstract-translated The Bachelor's Thesis has theoretically - empirical features and it deals with the sphere of co-operation between the kinergarten and primary school. The aim of The Bachelor's The-sis is to define the terminology and the theoretical basis of the co-operation of a kindergar-ten and a primary school and consequently to summarize the findings of the continuity of kindergarten and primary school teachers' co-operation and their opportunities of preparing a child for compulsory school attendance. The theoretical part of the thesis deals with the definition of relation between the pre-school and primary education and the definition of key terms related to the topic of co-operation between kindergarten and primary school. The empirical part of the thesis focuses on the results detection of qualitatively oriented research, which was realized through interviews with kindergarten teachers. The main goal of this research was to find out and describe the opinions of kinergarten teachers regarding the co-operation with the primary school teachers during the transition of a child to a primary school. The research findings point to the importance of co-operation in the transition of a child from kindergarten to primary school, especially through the observation of pre-school children in the first classes of primary schools.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 50849
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2019-04-24
local.subject mateřské školy cs
local.subject základní školství cs
local.subject spolupráce cs
local.subject týmová spolupráce cs
local.subject kindergartens en
local.subject elementary schooling en
local.subject cooperation en
local.subject team cooperation en


Files in this item

Files Size Format View Description
vyvlečková_2019_dp.pdf 2.093Mb PDF View/Open None
vyvlečková_2019_op.docx 16.45Kb Unknown View/Open None
vyvlečková_2019_vp.docx 18.09Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account