dc.contributor.advisor |
Pavelková, Marie
|
|
dc.contributor.author |
Václavková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:22Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:22Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43907
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má aplikační charakter. Práce je zaměřena na oblast předmatematického vzdělávání u dětí předškolního věku prostřednictvím stavebnic. Teoretická část poskytuje poznatky z oblasti stavebnic a předmatematického vzdělávání v předškolním věku. V aplikační části je popsán projekt využívající stavebnice, jako nástroje pro podporu předmatematického vzdělávání v předškolním věku. Projekt vychází z teoretických východisek. Součástí projektu je podrobný popis aktivit, který je zaměřen na podporu předmatematického vzdělávání v předškolním věku. Tento projekt byl evaluován ve vybrané mateřské škole a z výsledné evaluace byla zpracována doporučení pro praxi v mateřské škole. |
|
dc.format |
64 s. (67 905 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
stavebnice
|
cs |
dc.subject |
prostorová představivost
|
cs |
dc.subject |
předmatematické vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
building blocks
|
en |
dc.subject |
spatial imagination
|
en |
dc.subject |
pre-mathematical education
|
en |
dc.title |
Stavebnice jako nástroj pro podporu rozvoje matematického vzdělávání |
|
dc.title.alternative |
Building Blocks as a Tool for Development Improvement of Pre-mathematical Education |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ficová, Lucia |
|
dc.date.accepted |
2019-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis is of applications character. It focused on development premathe-matical education for pre-school age through building blocks. The theoretical part provi-des knowledge from the field of pre-school and pre-mathematical education. The practi-cal part descripes project using building blocks as a tool to support pre-mathematical pre-school education. The project is based on theoretical background. Part of the project is a description of activities, which is aimed at supporting pre-mathematical pre-school edu-cation. The project was verified in the selected nursery school and recommendations for use of the plan in nursery schools have been based on the results of the final verification. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50848
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2019-04-24 |
|
local.subject |
dětské prekoncepty
|
cs |
local.subject |
děti předškolního věku
|
cs |
local.subject |
předmatematické představy
|
cs |
local.subject |
matematika
|
cs |
local.subject |
children's conceptions
|
en |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
pre-mathematical imagination
|
en |
local.subject |
mathematics
|
en |