Využití přístupu Storytelling v rozvoji komunikačních kompetencí dětí předškolního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vašíková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Slížková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:22Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:22Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43905
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má aplikační charakter, zabývá se využitím přístupu Storytelling v rozvoji komunikačních kompetencí dětí předškolního věku. Zaměřuje se na sumarizaci poznatků o vývoji řeči a komunikačních kompetencí. Pracuje se storytellingem a popisuje součinnost přístupu Storytelling s rozvojem komunikačních kompetencí. V praktické části práce je zpracován projekt, obsahující osm setkání, realizovaných v mateřské škole. Projekt se soustřeďuje na rozvoj komunikačních kompetencí prostřednictvím storytellingu. Součástí projektu je evaluace, ze které vycházejí následná doporučení pro praxi. |
|
dc.format |
92 s. (141 005 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikační kompetence
|
cs |
dc.subject |
storytelling
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
příběh
|
cs |
dc.subject |
narativní schopnosti
|
cs |
dc.subject |
communication competencies
|
en |
dc.subject |
storytelling
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
story
|
en |
dc.subject |
narrative ability
|
en |
dc.title |
Využití přístupu Storytelling v rozvoji komunikačních kompetencí dětí předškolního věku |
|
dc.title.alternative |
Application of Storytelling Approach in Communication Competencies of Preschool Children |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Petrová, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2019-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This application-type bachelor thesis deals with application of Storytelling approach in communication competencies of preschool children. The theoretical part summarizes findings resources about speech development and communication competencies. It operates with storytelling and describes the cooperation of Storytelling approach and development of communication competencies. In the practical part a project is worked out. This project is conducted by eight meetings realized at nursery school, and it focused on development of communication competencies through storytelling. A part of this project is evaluation. Based on the conclusions of the evaluation is defined recommendation for practical use. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50845
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-24 |
|
local.subject |
mezilidská komunikace
|
cs |
local.subject |
děti předškolního věku
|
cs |
local.subject |
storytelling (metoda)
|
cs |
local.subject |
interpersonal communication
|
en |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
storytelling
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account