dc.contributor.advisor |
Petrů Puhrová, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Skýpalová, Radka
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:21Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:21Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43901
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této bakalářské práce jsou názory učitelů mateřských škol na zápis do 1. ročníku základní školy. Práce je teoreticko-empirického charakteru. Teoretická část je zaměřena na pojmy školní zralost a připravenost, na vývojová specifika dětí předškolního věku, na zápis do 1. ročníku základní školy a tyto pojmy souvisejí s přechodem z mateřské do základní školy. Subjekty celé práce se stávají učitelé mateřských škol, protože právě jejich názory jsou pro tuto práci stěžejní. Ve výzkumné části učitelé sdělovali své názory týkající se problematiky zápisu, a to prostřednictvím dotazníkového šetření. Zjištěná data byla sumarizována, vyhodnocena a v praktické části také interpretována. Výsledky výzkumu zaznamenávají názorový nesoulad mezi učiteli mateřských škol. Výsledky jsou velmi ovlivněny individuální a subjektivní zkušeností učitelů. Faktory ovlivňující tyto názory jsou různé a není mezi nimi zřejmá souvislost. |
|
dc.format |
73 s. (95 207 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
školní připravenost
|
cs |
dc.subject |
zápis do 1. ročníku základní školy
|
cs |
dc.subject |
school readiness
|
en |
dc.subject |
enrollment to 1st grade of primary school
|
en |
dc.title |
Názory učitelů mateřských škol na zápis do 1. ročníku základní školy |
|
dc.title.alternative |
Kindergarten Teachers Opinions on the 1st Grade Enrollment to Primary School |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lukášová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2019-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this bachelor thesis is the opinions of kindergarten teachers on enrollment in the first year of primary school. The work is theoretical-empirical. The theoretical part focuses on the concepts of school maturity and readiness, on the deve-lopmental specifics of pre-school children and also on enrollment in the first year of primary school. These terms are related to the transition from kindergarten to primary school. The kindergarten teachers become the subject of the paper because it is their views that are essential. In the research section, through a questionnaire survey, the teachers shared their views on enrollment issues. The data were summarized, evaluated and interpreted in the practical section. The results of the research show a clear discrepancy of opinion among the kindergarten teachers. The results hve been strongly influenced by the teachers' individual and subjective experiences. Factors influencing these views differ and there are no obvious links among them. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50841
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-24 |
|
local.subject |
přechod na základní školu
|
cs |
local.subject |
school attendance
|
en |