Rozvoj spolupráce dětí v mateřské škole prostřednictvím dramatické výchovy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozvoj spolupráce dětí v mateřské škole prostřednictvím dramatické výchovy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petrů Puhrová, Barbora
dc.contributor.author Maňásková, Kristýna
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:21Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:21Z
dc.date.issued 2018-10-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43899
dc.description.abstract Bakalářská práce je aplikačního typu a zabývá se možnostmi využití dramatické výchovy k rozvoji spolupráce dětí. Teoretická část obsahuje úvod do dramatické výchovy a přehled teoretických východisek týkajících se dramatické výchovy a sociálního učení dítěte v prostředí mateřské školy. V praktické části je zpracován projekt, který využívá dramatických principů k osobnostnímu, sociálnímu a esteticko-uměleckému rozvoji dítěte. Projekt byl realizován v mateřské škole, kde byl také evaluován. Z výsledné evaluace bylo zpracováno doporučení pro praxi.
dc.format 67 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dramatická výchova cs
dc.subject prosociální chování cs
dc.subject drama in education en
dc.subject children cooperation en
dc.title Rozvoj spolupráce dětí v mateřské škole prostřednictvím dramatické výchovy
dc.title.alternative Preschool children cooperation development though drama education
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Janíková, Marcela
dc.date.accepted 2019-06-03
dc.description.abstract-translated This bacheolor´s thesis is of aplications character and deals with the possibility of using drama education for children cooperation. The main subject of the theoretical pat is about drama and theoretical basis of drama and children´s social skills in nursery school. In practical plan is a project which use drama principles for personality, social and aesthetic - artistic children development. The project was verified in nursery school, where it was also evaluated. Recommendations for practice have been based on the results of the final evaluation.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 50839
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2019-04-24
local.subject mateřské školy cs
local.subject socializace cs
local.subject dramatická výchova cs
local.subject kindergartens en
local.subject socialization en
local.subject theatre in education en


Files in this item

Files Size Format View Description
maňásková_2019_dp.pdf 5.847Mb PDF View/Open None
maňásková_2019_op.docx 19.45Kb Unknown View/Open None
maňásková_2019_vp.docx 18.01Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account