Prekoncepty dětí předškolního věku o fungování dýchací soustavy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Trávníčková, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Vyškovská, Šárka
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:21Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:21Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43891
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná bakalářská práce je zaměřena na zjišťování prekonceptů dětí předškolního vě-ku o fungování dýchací soustavy. Cílem práce je zjistit a následně popsat tyto prekoncepty. Teoretická část práce se orientuje na vymezení základních pojmů souvisejících s tématem dětských prekonceptů, která slouží jako podklad pro zpracování empirické části. Empirická část představuje kvalitativní výzkum, který byl uskutečněn pomocí metod interview a ana-lýzy dětské kresby. V závěru práce byla vyhodnocena a interpretována výsledná zjištění. |
|
dc.format |
66 s. (93 929 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
prekoncepty
|
cs |
dc.subject |
miskoncepty
|
cs |
dc.subject |
učitel mateřské školy při práci s prekoncepty
|
cs |
dc.subject |
preconceptions
|
en |
dc.subject |
misconception
|
en |
dc.subject |
a nursery school teacher working with preconceptions
|
en |
dc.title |
Prekoncepty dětí předškolního věku o fungování dýchací soustavy |
|
dc.title.alternative |
Preconceptions of preschool children about the functioning of the respiratory system |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Janíková, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2019-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The presented bachelor thesis is focused on the identification of preschool children precon-ceptions about the functioning of the respiratory system. The main aim of thesis is to find out and describe children preconceptions about how does the respiratory system works. The theore-tical part focuses on the definition of basic concepts related to the topic of child preconcep-tions, which serves as a basis for the empirical part. The empiric part shows re-sults of quali-tative research, which was accomplished by interviews and children drawings analysis. In the conclusion was summarized and interpreted the discovered results. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50830
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-25 |
|
local.subject |
dětské prekoncepty
|
cs |
local.subject |
dýchací ústrojí
|
cs |
local.subject |
děti předškolního věku
|
cs |
local.subject |
children's conceptions
|
en |
local.subject |
respiratory tract
|
en |
local.subject |
preschool children
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account