Podpora přírodovědného vzdělávání dětí v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Podpora přírodovědného vzdělávání dětí v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Trávníčková, Petra
dc.contributor.author Pavelková, Kristina
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:20Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:20Z
dc.date.issued 2018-10-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43882
dc.description.abstract Bakalářská práce je aplikačního typu a zabývá se podporou přírodovědného vzdělávání dětí v mateřské škole. V centru pozornosti teoretické části je objasnění přírodovědné gramotnosti, jakožto výsledku přírodovědného vzdělávání. V teoretické části práce jsou vymezena východiska z oblasti přírodovědného vzdělávání, dětských prekonceptů a badatelsky orientované výuky. V praktické části je zpracován projekt, který obsahuje osm přírodovědných aktivit. Tento projekt byl ověřen a realizován ve vybrané mateřské škole ve Zlínském kraji. V závěru je zpracována evaluace projektu a z výsledné evaluace zpracováno doporučení pro praxi v mateřské škole.
dc.format 66 s. (80 512 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject přírodovědné vzdělávání cs
dc.subject badatelsky orientovaná výuka cs
dc.subject experiment cs
dc.subject natural science education en
dc.subject inquiry based science education en
dc.subject experiment en
dc.title Podpora přírodovědného vzdělávání dětí v mateřské škole
dc.title.alternative Support of science education of children at kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2019-06-10
dc.description.abstract-translated The aim of this Bachelor Thesis is to analyse natural science education of children in kindergartens. The thesis is composed of two parts: the theoretical and the practical one. The theoretical part examines the natural science literacy resulting from the science education. The concepts presented in the theoretical part cover science education, child pre-concepts and research inquiry based science education. The practical part introduces a project that presents eight natural scientific activities. The project has been applied and completed in a selected kindergarten in Zlin. The results of the project are drawn in the final part as well as the recommendations for the best practices for science education in kindergartens.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 50820
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2019-04-25
local.subject mateřské školy cs
local.subject přírodovědné vzdělávání cs
local.subject kindergartens en
local.subject science education en


Files in this item

Files Size Format View Description
pavelková_2019_dp.pdf 4.154Mb PDF View/Open None
pavelková_2019_op.docx 17.17Kb Unknown View/Open None
pavelková_2019_vp.docx 17.85Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account