Edukační možnosti práce s dvouletými dětmi
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Wiegerová, Adriana
|
|
dc.contributor.author |
Křížková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:20Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:20Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43879
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má teoreticko-empirických charakter. Zaměřuje se na edukační práci učitele s dvouletými dětmi v mateřské škole. V teoretické části jsou objasněny základní teoretická východika o začleňování dvouletých dětí do mateřských škol. Pozornost je věnována také historickým souvislostem vzdělávání dvouletých dětí a srovnání situace se zahraničím. V neposlední řadě je v teoretické části popsáno jaké jsou specifika vývoje dvouletého dítěte. Empirická část je věnována kvalitativně orientovanému výzkumu, který byl realizován prostřednictvím nestruktruovaného pozorování a obsahové analýzy třídního vzdělávacího programu. Z pozorování vyplynulo, že pro vzdělávání dvouletých dětí je vhodnější prostředí homogenní třídy s nízkým počtem děti. |
|
dc.format |
57 s. (88 411) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Edukační práce učitele
|
cs |
dc.subject |
třídní vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
Teacher's educational work
|
en |
dc.subject |
class education program
|
en |
dc.title |
Edukační možnosti práce s dvouletými dětmi |
|
dc.title.alternative |
Educational possibilities of working with two-years-old children |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gavora, Peter |
|
dc.date.accepted |
2019-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis is of theoretical and empirical charakter and it focuses on the educational teachers work with two-years-old children in kindergaten. The theoretical part of this thesis provides the theoretical foundation about inclusion of two-years-old children in kindergarten, about history of education of two-years-old children and compare with forerign countries. And finally the theoretical part describe, how are specifics of a two-years-old children. The empirical part is devoted to qualitatively oriented research which was realised with the help of unstructured observation and content analysis of class education program. The observations showed that a homogeneous class with a low number of children is more suitable for the education of two-year-olds. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50817
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2019-04-25 |
|
local.subject |
batolata
|
cs |
local.subject |
předškolní pedagogika
|
cs |
local.subject |
toddlers
|
en |
local.subject |
preschool education
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account