Využití digitálních technologií v mateřské škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Božik, Roman
|
|
dc.contributor.author |
Křenková, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:20Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:20Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43877
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Zabývá se využitím digitálních technologií v prostředí mateřských škol. V teoretické části jsou zprostředkovány poznatky z oblasti digitální gramotnosti, digitálních technologií a jejich implementování do vzdělávání v kontextu mateřských škol. V empirické části jsou prezentovány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu. Empirická část se zabývá zjišťováním, jak učitelé vnímají využívání digitálních technologií v prostředí mateřských škol. Získávání dat probíhalo prostřednictvím rozhovorů s učitelkami mateřských škol, jež využívají digitální technologie s dětmi předškolního věku. Na základě analýzy dat vzniklo pět kategorií zabývající se digitálními technologiemi v prostředí mateřských škol. |
|
dc.format |
74 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
digitální technologie
|
cs |
dc.subject |
digitální gramotnost
|
cs |
dc.subject |
digital technology
|
en |
dc.subject |
digital literacy
|
en |
dc.title |
Využití digitálních technologií v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
Using of digital technologies in the kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pacholík, Viktor |
|
dc.date.accepted |
2019-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is of theoretical-empirical character. It deals with the use of digital technologies in kindergartens. The theoretical part presents findings from the field of digital literacy, digital technologies and their implementation into education in the context of kindergartens. The empirical part presents the results of qualitatively oriented research. The empirical part examines how teachers perceive the use of digital technologies in kindergar-ten. Data were acquired through interviews with kindergarten teachers using digital tech-nology with preschool children. Based on the data analysis, five categories dealing with digital technologies in the kindergarten emerged. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50815
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2019-04-24 |
|
local.subject |
ICT ve vzdělávání
|
cs |
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
information and communication technologies in education
|
en |
local.subject |
kindergartens
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account