Využití digitálních technologií v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití digitálních technologií v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Božik, Roman
dc.contributor.author Křenková, Nikola
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:20Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:20Z
dc.date.issued 2018-10-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43877
dc.description.abstract Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Zabývá se využitím digitálních technologií v prostředí mateřských škol. V teoretické části jsou zprostředkovány poznatky z oblasti digitální gramotnosti, digitálních technologií a jejich implementování do vzdělávání v kontextu mateřských škol. V empirické části jsou prezentovány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu. Empirická část se zabývá zjišťováním, jak učitelé vnímají využívání digitálních technologií v prostředí mateřských škol. Získávání dat probíhalo prostřednictvím rozhovorů s učitelkami mateřských škol, jež využívají digitální technologie s dětmi předškolního věku. Na základě analýzy dat vzniklo pět kategorií zabývající se digitálními technologiemi v prostředí mateřských škol.
dc.format 74 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject digitální technologie cs
dc.subject digitální gramotnost cs
dc.subject digital technology en
dc.subject digital literacy en
dc.title Využití digitálních technologií v mateřské škole
dc.title.alternative Using of digital technologies in the kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pacholík, Viktor
dc.date.accepted 2019-06-11
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is of theoretical-empirical character. It deals with the use of digital technologies in kindergartens. The theoretical part presents findings from the field of digital literacy, digital technologies and their implementation into education in the context of kindergartens. The empirical part presents the results of qualitatively oriented research. The empirical part examines how teachers perceive the use of digital technologies in kindergar-ten. Data were acquired through interviews with kindergarten teachers using digital tech-nology with preschool children. Based on the data analysis, five categories dealing with digital technologies in the kindergarten emerged.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 50815
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-04-24
local.subject ICT ve vzdělávání cs
local.subject mateřské školy cs
local.subject information and communication technologies in education en
local.subject kindergartens en


Files in this item

Files Size Format View Description
křenková_2019_dp.pdf 3.153Mb PDF View/Open None
křenková_2019_op.pdf 389.8Kb PDF View/Open None
křenková_2019_vp.docx 18.56Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account