Návrh aktivit pro rozvíjení prosociálního chování dětí předškolního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pacholík, Viktor
|
|
dc.contributor.author |
Kopačíková, Alžběta
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:20Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:20Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43875
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má aplikační charakter a jejím tématem je návrh aktivit pro rozvíjení pro-sociálního chování dětí předškolního věku. Práce obsahuje teoretickou část, jež se zabývá pojmem prosociální chování, také popisuje vývojová specifika u dětí předškolního věku se zaměřením na sociální a emoční vývoj a pojednává i o možnostech rozvíjení prosociálního chování u dětí předškolního věku. V praktické části se nachází soubor her pro rozvíjení prosociálního chování u dětí předškolního věku. Cílem praktické části bylo připravené hry zrealizovat v mateřské škole, vyhodnotit jejich fungování a navrhnout doporučení pro praxi. |
|
dc.format |
77 s. (114 082 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
prosociální chování
|
cs |
dc.subject |
vrstevnická skupina v mateřské škole
|
cs |
dc.subject |
prosocial behaviour
|
en |
dc.subject |
peer group in kindergarten
|
en |
dc.title |
Návrh aktivit pro rozvíjení prosociálního chování dětí předškolního věku |
|
dc.title.alternative |
Proposed activities for development of prosocial behaviour in preschool children |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Petrová, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2019-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor thesis is conceived as an applied research and its main theme is a proposed activities for development of prosocial behaviour in pre-school children. The thesis contains a theoretical part, which deals with the concept of prosocial behaviour, it describes the developmental specifics of pre-school children with a focus on social and emotional development, and it discusses the possibilities of prosocial behaviour development in pre-school children. The aim of the practical part was to implement the prepared games in a kindergarten, to evaluate their functioning and to propose practice recommendations. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50813
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2019-04-23 |
|
local.subject |
učitelky mateřských škol
|
cs |
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
emoční inteligence
|
cs |
local.subject |
sociální dovednosti
|
cs |
local.subject |
aktivizační činnosti
|
cs |
local.subject |
děti předškolního věku
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
emotional intelligence
|
en |
local.subject |
social skills
|
en |
local.subject |
motivational activities
|
en |
local.subject |
preschool children
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account