dc.contributor.advisor |
Jelénková, Libuše
|
|
dc.contributor.author |
Hrančíková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:20Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:20Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43874
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je teoreticko-aplikačního charakteru a zabývá se holistickým pojetím hudební edukace v mateřské škole. Konkrétně se zaměřuje na propojení hudby, pohybu a hry na hudební nástroje při nácviku písní. Teoretická část shrnuje poznatky týkající se holismu a jeho chápání v oblasti hudební edukace v mateřské škole. Dále se tato část věnuje jednotlivým hudebním činnostem, které jsou obsahem hudební edukace dětí předškolního věku, hlasové výchově a práci s písní. V praktické části je zpracován hudební projekt pro děti předškolního věku, který poskytuje inspiraci, jak propojovat jednotlivé hudební činnosti se zaměřením na nácvik písní v rámci hudební edukace v mateřské škole. Projekt byl realizován, ověřen a evaluován ve vybrané mateřské škole. Z evaluace byla následně zpracována doporučení pro praxi mateřských škol. |
|
dc.format |
76 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
holistické pojetí
|
cs |
dc.subject |
hudební edukace
|
cs |
dc.subject |
hudební dovednosti
|
cs |
dc.subject |
hudební činnosti
|
cs |
dc.subject |
holistic approach
|
en |
dc.subject |
music education
|
en |
dc.subject |
musical skills
|
en |
dc.subject |
musical activities
|
en |
dc.title |
Holistické pojetí hudební edukace v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
Holistic approach to music education in kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Trávníčková, Petra |
|
dc.date.accepted |
2019-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is of theoretical-application character and deals with the holistic approach to music education in kindergarten. Specifically it focuses on connection of music, movement and playing musical instruments during learning songs. The theoretical part summarizes the knowledge concerning holistic approach to music education in kindergarten. This part also deals with particular music activities, which are parts of preschool music education, voice education and work with songs. In the practical part is created the musical project for preschool children, which is inspiration how to connect musical activities focus on learning a song in music education in kindergarten. The project was realized, verified and evaluated at chosen kindergarten. From the results of the final evaluation were made recommendations for practice. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50812
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2019-04-25 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
hudební výchova
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
musical learning and teaching
|
en |