Holistické pojetí hudební edukace v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Holistické pojetí hudební edukace v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jelénková, Libuše
dc.contributor.author Hrančíková, Zuzana
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:20Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:20Z
dc.date.issued 2018-10-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43874
dc.description.abstract Bakalářská práce je teoreticko-aplikačního charakteru a zabývá se holistickým pojetím hudební edukace v mateřské škole. Konkrétně se zaměřuje na propojení hudby, pohybu a hry na hudební nástroje při nácviku písní. Teoretická část shrnuje poznatky týkající se holismu a jeho chápání v oblasti hudební edukace v mateřské škole. Dále se tato část věnuje jednotlivým hudebním činnostem, které jsou obsahem hudební edukace dětí předškolního věku, hlasové výchově a práci s písní. V praktické části je zpracován hudební projekt pro děti předškolního věku, který poskytuje inspiraci, jak propojovat jednotlivé hudební činnosti se zaměřením na nácvik písní v rámci hudební edukace v mateřské škole. Projekt byl realizován, ověřen a evaluován ve vybrané mateřské škole. Z evaluace byla následně zpracována doporučení pro praxi mateřských škol.
dc.format 76 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject holistické pojetí cs
dc.subject hudební edukace cs
dc.subject hudební dovednosti cs
dc.subject hudební činnosti cs
dc.subject holistic approach en
dc.subject music education en
dc.subject musical skills en
dc.subject musical activities en
dc.title Holistické pojetí hudební edukace v mateřské škole
dc.title.alternative Holistic approach to music education in kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Trávníčková, Petra
dc.date.accepted 2019-06-11
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is of theoretical-application character and deals with the holistic approach to music education in kindergarten. Specifically it focuses on connection of music, movement and playing musical instruments during learning songs. The theoretical part summarizes the knowledge concerning holistic approach to music education in kindergarten. This part also deals with particular music activities, which are parts of preschool music education, voice education and work with songs. In the practical part is created the musical project for preschool children, which is inspiration how to connect musical activities focus on learning a song in music education in kindergarten. The project was realized, verified and evaluated at chosen kindergarten. From the results of the final evaluation were made recommendations for practice.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 50812
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-04-25
local.subject mateřské školy cs
local.subject hudební výchova cs
local.subject kindergartens en
local.subject musical learning and teaching en


Files in this item

Files Size Format View Description
hrančíková_2019_dp.pdf 6.146Mb PDF View/Open None
hrančíková_2019_op.docx 16.76Kb Unknown View/Open None
hrančíková_2019_vp.docx 18.14Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account