dc.contributor.advisor |
Málek, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Bendová, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:20Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:20Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43866
|
|
dc.description.abstract |
Předložená bakalářská práce patří mezi výzkumné typy prací, ve které se zaměřuji na pozorování sociálních dovedností dvouletých dětí v mateřské škole. V teoretické části bakalářské práce sumarizuji teoretická východiska a vymezuji tématvorné pojmy, které s tématem sociálních dovedností souvisí. Dále se věnuji úrovni sociálních dovedností, které by dvouleté děti měly dosahovat a jak u těchto dětí dochází k osvojování těchto dovedností. V praktické části se zaměřuji na analýzu dat a jejich interpretaci, které byly získány pomocí nestrukturovaného pozorování. V poslední části bakalářské práce formuluji získané výsledky, které vypovídají o tom, že se učitelky v mateřských školách soustředí spíše na dovednosti spojené se slušným chováním. |
|
dc.format |
51 s. (11 757) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální dovednosti-dvouleté děti-předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
social skills-two-year-old children-pre-school education
|
en |
dc.title |
Pozorování sociálních dovedností dvouletých dětí v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
Observation of social skills of the two years old children in the kindergarten environment |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wiegerová, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2019-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis belongs to the type of the research works which is focused on social skills observation of two-year-old children in the kindergarten. In the theoretical part of the thesis I summarize the theoretical backgrounds and define the terms related to the topic of social skills. I also deal with the level of social skills that two-year-old children should achieve, and also the way how children acquire these skills. In the practical part I focus on data analysis and their interpretation, which were obtained by the unstructured observation. In the last part of the bachelor thesis I formulate the gained results, which indicate that the teachers in kindergartens concentrate rather on the skills associated with good manners. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50802
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-25 |
|
local.subject |
sociální dovednosti
|
cs |
local.subject |
batolata
|
cs |
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
social skills
|
en |
local.subject |
toddlers
|
en |
local.subject |
kindergartens
|
en |