Analýza personálního marketingu ve vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Vojtíšková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:18Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:18Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43828
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu personálního marketingu ve vybrané společnosti, která působí na českém trhu mezi předními pekárenskými výrobci. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše zaměřené na oblast personálního marketin-gu a následná formulace teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem prak-tické části bakalářské práce byla analýza personálního marketingu ve vybrané společnosti a následné zhodnocení výsledků analýzy. V rámci této části bakalářské práce bylo využito mi-mo jiné kvantitativního marketingového výzkumu v podobě dotazníkového šetření. Součástí bakalářské práce jsou také doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu personálního marketingu vybrané společnosti. |
|
dc.format |
71s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Personální marketing
|
cs |
dc.subject |
HR marketing
|
cs |
dc.subject |
Značka zaměstnavatele
|
cs |
dc.subject |
lidské zdroje
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
Personal Marketing
|
en |
dc.subject |
HR marketing
|
en |
dc.subject |
Employer Branding
|
en |
dc.subject |
human resources
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.title |
Analýza personálního marketingu ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
The Personal Marketing Analysis in the Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ostřanská, Pavlína |
|
dc.date.accepted |
2019-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis concentrates on the analysis of the personal marketing of a selected company providing pastry production in the Czech Republic. The aim of the theoretical part was to compile a literature research about personal marketing, and to form a theoretical basis for the practical part. Goal of the practical part was analysis of the current company's per-sonal marketing situation including evaluating analysis results. In this part of the thesis were implemented quantitative marketing research in the form of questionnaire survey focused on given research problem. The final part of the thesis is devoted to recommendations aiming improvement of the company's current personal marketing. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49947
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2019-05-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account