Projekt designové změny na vodním mezichladiči jako následek zákaznické reklamace ve vybrané organizaci
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Briš, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Kamasová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:16Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:16Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43808
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na jednotlivé kroky procesu řízení neshodného produktu pomocí metody 8D. Na základě informací zjištěných touto metodou jsou realizovány další kroky vedoucí ke změnovému řízení. V další části je detailně rozebrán proces tohoto řízení pomocí dokumentu SREA. Tento dokument a jeho části jsou následně prezentovány a aplikovány na reálném případu. SREA dokument vede ke schválení designové změny produktu jako následek zákaznické reklamace. Součástí práce je také rešerše k dané problematice. |
|
dc.format |
89 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zákaznická reklamace
|
cs |
dc.subject |
neshodný produkt
|
cs |
dc.subject |
8D report
|
cs |
dc.subject |
SREA
|
cs |
dc.subject |
změnové řízení
|
cs |
dc.subject |
customer complaint
|
en |
dc.subject |
non-conforming product
|
en |
dc.subject |
8D report
|
en |
dc.subject |
SREA
|
en |
dc.subject |
change man-agement
|
en |
dc.title |
Projekt designové změny na vodním mezichladiči jako následek zákaznické reklamace ve vybrané organizaci |
|
dc.title.alternative |
The Project of Changing Water Cooled Charged Air Cooler Design as a Consequence of Customer Claim in the Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bobák, Roman |
|
dc.date.accepted |
2019-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on the particular steps of the non-conforming product process management by the use of 8D method. Based on the information obtained by this method, further steps leading to change management are implemented. The process of this change management is analyzed by the use of the SREA document in the further part of the thesis. This document and its parts are subsequently applied and demonstrated on a real case. The SREA document leads to the approval of a product design change resulting from customer complaint. Research of this issue is a part of the thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Průmyslové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Industrial Engineering |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Systémové inženýrství a informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
System Engineering and Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
49531
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account