Title: | Kreativní centrum jako nástroj podpory podnikání |
Author: | Kovářová, Kristýna |
ISBN: | 978-80-7454-812-3 |
URI: | http://hdl.handle.net/10563/43774 |
Date: | 2015-07-09 |
Publisher: |
|
Page count: | |
Availability: | Bez omezení |
Abstrakt:
Disertační práce je zaměřená na získání dobré praxe vedení programů a míst zaměřených na podporu podnikání pro účely plánovaného Kreativního centra s ohledem na potřeby tzv. kreativní třídy. Soustřeďuje se na marketingový mix služeb a human centred design jako jeden z moderních přístupů designu služeb. Teoretická východiska práce přinášejí vhled do problematiky podnikání zejména v českém prostředí, se zaměřením na jeho specifika a problematické faktory, podnikatelské chování a postoje, charakteristiky začínajících podnikatelů. Teoretický základ práce se dále věnuje programům na podporu podnikání v kontextu vysokých škol a podpoře podnikání na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Důležitou součástí teoretické opory je pak téma kreativní třídy a aspektů prostředí ovlivňujících kreativní činnost a práci všeobecně. Nosnou část práce tvoří primární zahraniční výzkum, který byl publikován jako odborná monografie, později doplněný výzkumem společnosti UBI Index. Návrhová část práce nejdříve čerpá z teoretického základu a zpracovává výsledky výzkumů a posléze představuje soubor poznatků a možnost jejich aplikace pro účely plánovaného Kreativního centra včetně návrhu jeho zapojení do celouniverzitního podpůrného podnikatelského systému zaměřeného na studenty Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.
Files | Size | Format | View | Description |
---|---|---|---|---|
kovářová_2018_teze.pdf | 2.618Mb |
View/ |
||
kovářová_2018_dp.pdf | 3.049Mb |
View/ |
None | |
kovářová_2018_dp.pdf | 600.3Kb |
View/ |
None | |
kovářová_2018_vp.pdf | 401.6Kb |
View/ |
None |