dc.contributor.advisor |
Lukášová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Jančálek, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2018-10-01T07:31:56Z |
|
dc.date.available |
2018-10-01T07:31:56Z |
|
dc.date.issued |
2017-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43739
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na identifikaci využívání aktivizujících metod ve výuce na střední škole v předmětu ekonomie. Cílem této práce je analýza interakce učitele a žáků z hlediska vyučovacích metod a popis postoje žáků k aktivizujícím metodám ve výuce. Pro dosažení cíle je autorem realizován kvantitativní pedagogický výzkum, v němž bylo použito pozorování výuky a záznam jednotlivých využitých metod a vyhodnocen sémantický diferenciál postojů žáků k těmto využitým metodám. Zpracováním získaných dat v tabulkovém procesoru jsou výsledky interpretovány v strukturovaném členění ve slovní, tabulkové a jinak grafické podobě. Na základě výsledků jsou formulována doporučení k využitelnosti výzkumu v pedagogické praxi na střední škole. |
|
dc.format |
70 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
aktivizující metody
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
žáci
|
cs |
dc.subject |
klasické metody
|
cs |
dc.subject |
komplexní metody
|
cs |
dc.subject |
pedagogické pozorování
|
cs |
dc.subject |
sémantický diferenciál
|
cs |
dc.subject |
activating methods
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
pupils
|
en |
dc.subject |
classical methods
|
en |
dc.subject |
complex methods
|
en |
dc.subject |
pedagogical ob-servation
|
en |
dc.subject |
semantic differential
|
en |
dc.title |
Identifikace využívání aktivizujících metod ve výuce na střední škole |
|
dc.title.alternative |
Identification of the use of activating methods in high school teaching |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wiegerová, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2018-09-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on identifying the use of activating methods in teaching at high school in the subject of economics. The aim of this work is to analyze the interaction of teacher and pupils in terms of teaching methods and to describe the attitudes of pupils to activating methods in teaching. In order to achieve the goal, the author realizes quantitative pedagogical research, which used the observation of the teaching and recording of the individual methods used and evaluated the semantic differentiality of the attitudes of the pupils towards these used methods. Processing the data obtained in a spreadsheet processor results are interpreted in a structured division in word, spreadsheet, and graphical form. On the basis of the results, recommendations on the usability of research in pedagogical practice at high school are formulated. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
47986
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-08-20 |
|
local.subject |
středoškolské učivo
|
cs |
local.subject |
ekonomie
|
cs |
local.subject |
aktivizační metody ve výuce
|
cs |
local.subject |
secondary school curriculum
|
en |
local.subject |
economics
|
en |
local.subject |
activisation methods in education
|
en |